Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-06, 22:06   #36
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man når man er invitert bort til jul

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nå er det genrelt ikke så vanvittig mange retter som pleier å stå i fokus på julaften. Men ja; inviterer jeg til julemiddag, så ville jeg laget flere retter om ønskerlig. Jeg syns det rett og slett er høflig å spørre folk om de ønsker sin tradisjonelle rett på julaften fordi JEG selv ser på det som veldig viktig.

Da vi inviterte foreldrene mine til oss på julaften for første gang, ga vi enkelt og greit beskjed om at menyen kom til å være pinnekjøtt (og ikke ribbe, som min familie alltid har hatt).

Faren min fleipet en del med at han i så fall måtte ta betenkningstid på invitasjonen, noe jeg syntes var helt greit. Jeg ville til og med ha akseptert det (om enn noe overrasket) om de hadde avstått fra og komme av den grunn, men to middager pålegger jeg ikke mannen min å lage på julaften, nei. De som takker ja til invitasjonen, forventes å spise det som står på bordet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat