Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-08, 19:18   #111
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du opptatt av selvrealisering og/eller åndelighet?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg synes dere er veldig søte som går ut i fra at det kun er fordommer som gjør at noen, for eksempel meg, har et meget anstrengt forhold til åndelighet sånn rent generelt. Det er ikke fordommer. Det er erfaring.

Jeg kommer selv fra en familie hvor mange er kristne eller alternative, jeg er vel den eneste ateisten i familien tror jeg.

Og jeg har aldri sagt, og kan heller ikke se at Mim har sagt at alle som er litt åndelige av seg mangler humor. Men det er jammen meg min erfaring av de som er sterkt åndelige/religiøse etc er det en tendens til at man finner svært alvorlige mennesker som ofte synes at det er ting man ikke skal le og tulle med.

Jeg må si jeg er litt forundret over hvor såre folk blir på dette. Det er jo ikke som om man har beskyldt åndelige for å være onde eller dumme eller noe sånt. Og helt ærlig, om noen hadde sagt at ateister mangler humor, så hadde jeg ledd godt og ikke brydd meg, jeg tror det samme gjelder for aC og Mim også. Om man mener seg personlig truffet, selv om det var en generell betraktning, så er det jo bare å skrive noe morsomt og bevise da at man har humor? Er det ikke det da?