Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-08, 20:09   #130
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er du opptatt av selvrealisering og/eller åndelighet?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg må si jeg er litt forundret over hvor såre folk blir på dette. Det er jo ikke som om man har beskyldt åndelige for å være onde eller dumme eller noe sånt.

Joda. De beskyldes stadig for å være lettlurte, naive, dumme og enkle.
Og når man da ikke har vitenskaplig dokumentasjon å fremvise til realisten - personlige erfaringer preller av - forekommer det at den åpne blir frustrert fordi fornekteren er lukket og har bestemt seg.
Også tror jeg den åndelige kan bli engasjert fordi det betyr mye for dem, denne egne dimensjonen de har opplevet og erfart, som motparten fornekter.

Angående manglende humor hos mennesker som er åpne for at det finnes mer mellom himmel og jord: Stiller meg totalt uforstående.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat