Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-08, 09:25   #7
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Designerbleier? Spring 2008 kolleksjon?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Nei nei, jeg blir absolutt ikke opprørt. Jeg blir bare litt oppgitt, idet jeg ikke ser poenget med designerbleier.

Ifølge designeren skal de inspirere den som betrakter de til å utfolde seg i sin egen fantasiverden Slike ideer blir litt for høytsvevende for meg.

Det er tross alt bare bleier det er snakk om her. Så lenge de fungerer slik de skal, bryr jeg meg ikke om hvordan de ser ut.

Å. Jeg syns det er morsomt jeg. Reklamefilmen var artig den også.

Det er vel nettopp poenget at "alt" presenteres som design for tiden, og da lager Libero en litt artig (for noen av oss) vri på dette.