Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Designerbleier? Spring 2008-kolleksjon?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-08, 09:15   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Designerbleier? Spring 2008-kolleksjon?

Jeg fikk akkurat mail fra Libero, hvor de skriver at de kommer med ny kolleksjon av designerbleier (det står ordrett i mailen ).

Er det bare jeg som synes dette er litt i overkant unødvendig?

Jeg blir ikke sjokkert, for alle vil jo lage design om dagen, men jeg føler at begrepet begynner å bli litt brukt opp.

Her
kan dere se den nye kolleksjonen

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 09:19   #2
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Designerbleier? Spring 2008 kolleksjon?

Det var noe sånt i fjor og. Mer enn det har jeg ikke sjekket det ut, vi bruker ikke Up&Go bleier.

Gammel 07-05-08, 09:20   #3
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du tuller? Du blir ikke opprørt over dette vel?

Gammel 07-05-08, 09:21   #4
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Glad vi bruker pampers hehe

Gammel 07-05-08, 09:23   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Du tuller? Du blir ikke opprørt over dette vel?

Nei nei, jeg blir absolutt ikke opprørt. Jeg blir bare litt oppgitt, idet jeg ikke ser poenget med designerbleier.

Ifølge designeren skal de inspirere den som betrakter de til å utfolde seg i sin egen fantasiverden Slike ideer blir litt for høytsvevende for meg.

Det er tross alt bare bleier det er snakk om her. Så lenge de fungerer slik de skal, bryr jeg meg ikke om hvordan de ser ut.

minibolle mai 2012
Gammel 07-05-08, 09:25   #6
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Gjør ikke meg noe, jeg synes det er morsomt. Hvorfor ikke?

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 09:25   #7
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Nei nei, jeg blir absolutt ikke opprørt. Jeg blir bare litt oppgitt, idet jeg ikke ser poenget med designerbleier.

Ifølge designeren skal de inspirere den som betrakter de til å utfolde seg i sin egen fantasiverden Slike ideer blir litt for høytsvevende for meg.

Det er tross alt bare bleier det er snakk om her. Så lenge de fungerer slik de skal, bryr jeg meg ikke om hvordan de ser ut.

Å. Jeg syns det er morsomt jeg. Reklamefilmen var artig den også.

Det er vel nettopp poenget at "alt" presenteres som design for tiden, og da lager Libero en litt artig (for noen av oss) vri på dette.

Gammel 07-05-08, 09:27   #8
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Dei hadde jo dette i fjor og. Ungane mine syntes i alle fall det var gøy med bleier som var litt farge og forskjelligt på.

Gammel 07-05-08, 09:32   #9
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Å. Jeg syns det er morsomt jeg. Reklamefilmen var artig den også.

Det er vel nettopp poenget at "alt" presenteres som design for tiden, og da lager Libero en litt artig (for noen av oss) vri på dette.

Jeg er enig i at reklamefilmen er morsom, og jeg forstår humoren i det her. De gjør jo også litt narr av at "alt" representeres som design.

Det som jeg kjenner jeg blir litt matt av, er at dette i mine øyne er unødvendig sløsing av ressurser. Bleiene er jo ikke blitt noe bedre i funksjonen. De har nok ganske sikkert brukt en god del penger og ressurser på å designe dette, og det synes jeg rett og slett er litt trist.

Som min foreleser sier; If it works, don't fix it!

minibolle mai 2012
Gammel 07-05-08, 09:36   #10
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er jo et klassisk reklame-stunt. Det virker jo også, vi diskuterer det jo. At Libero vil selge flere bleier er vel knappest noen nyhet.

Gammel 07-05-08, 09:40   #11
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Designer-bleier?
Det tror jeg ungene driter i.

Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 09:43   #12
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Designer-bleier?
Det tror jeg ungene driter i.

Det tror jeg og, bokstavelig talt

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 09:58   #13
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Dette er jo et klassisk reklame-stunt. Det virker jo også, vi diskuterer det jo. At Libero vil selge flere bleier er vel knappest noen nyhet.

Enig i det. Men jeg synes fremdeles at det er trist at det er slik.

:knerten får nøye seg med sine dølle pampersbleier:

minibolle mai 2012
Gammel 07-05-08, 10:01   #14
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har nok ganske sikkert brukt en god del penger og ressurser på å designe dette, og det synes jeg rett og slett er litt trist.

Ja. Og dette er det forbrukerne som betaler for.

Gammel 07-05-08, 10:02   #15
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Designerbleier? Spring 2008-kolleksjon?

Jeg gikk hen og kjøpte Libresses designerbind for noen måneder siden. Der var det riktignok bare plasten rundt hvert bind som var designet, i artige mønstre og lekre grønntoner som jeg bare ikke kunne motstå.

Gammel 07-05-08, 10:18   #16
Nebbia
Passiv

Standard

Jeg synes det er rart at det går an å se på Libero som noe annet enn en kommersiell aktør. Er det det fordi barn er små, søte og uskyldige at man produsentene bør fremstå på samme måte?

Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 10:23   #17
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har nok ganske sikkert brukt en god del penger og ressurser på å designe dette, og det synes jeg rett og slett er litt trist.

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Ja. Og dette er det forbrukerne som betaler for.

Er det? Så vidt jeg husker fra forrige runde så kostet ikke bleiene med litt annerledes mønster noe mer. Libero har dermed brukt av sin egen inntekt til å designe disse bleiene, selvfølgelig med det håp om at flere velger dem, men det bli ikke dyrere for hver enkelt forbruker for det.

Selvfølgelig trenger man ikke bleier med artige bilder på rumpa, de trenger jo egentlig ikke ha noe pynt på seg i det hele tatt, men jeg ser allikevel ikke helt problemet med at de har det.

Sist redigert av Tallulah : 07-05-08 kl 10:28.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 10:25   #18
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes Libero har rett til å gjøre akkurat det de vil for å selge flere bleier, så lenge de holder seg innenfor lov og regler og annen etisk standard. Det finnes billigmerker, og jeg tror ikke Libero kommer unna med å sette opp prisen for finere farger på bleiene sine. De har beinhard konkurranse med Pampers - selv jeg sjekker hver gang jeg kjøper (og jeg er sørgelig lite prisbevisst).

Libero regner med å ta markedsandeler på det, og dermed tjene det inn igjen, så sånn sett er det ikke forbrukerne som betaler, men Pampers.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 10:25   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Der var Glitterdama og jeg enig igjen, gitt.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 10:28   #20
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Der var Glitterdama og jeg enig igjen, gitt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.