Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-06, 13:38   #7
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe to-manns bolig med vennepar

Så lenge dere bor basicly ganske tett fra før, og kjøper hver deres del uavhengig av hverandre, så kan jeg ikke se at det vil bli noe problem. Jeg synes det høres veldig kjekt ut.

Men det er en ting jeg ville vært veldig nøye på dersom jeg skulle gjøre noe tilsvarende, og det er å snakke litt sammen om at man ikke må renne ned dørene hos hverandre hele tiden heller selv om det er veldig enkelt når man bor så tett. Og også det at de samme reglene gjelder i huset som om det bodde noen fremmede der (angående gi beskjed om festing og stille etter 22 osv.).

Det du også kansje kan tenke litt på er om disse menneskene har samme ryddighetsnivå som dere på utsiden av huset, - det er mange som er irritert over at uteområdet flyter av leker og og skrot som ligger å slenger hele tiden, og det er veldig dumt når det er venner og en skal prøve å få dem til å gjøre noe med det.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat