|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#381 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)
Fint med oppklaring av dressfarger. (Det endrer dog ikke min mening om at DT er utrolig kvalmende og skummel.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
~~~~~~~
|
Absolutt ikke, men rett skal være rett. Og man kan ta han på mye, men viktig å ha fokus på det som virkelig betyr noe.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 26-04-25 kl 23:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Dressvalg er det mest minimale av alle problemer som finnes med den mannen.
![]() |
#385 |
Superaktiv
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() |
Kan hende det ikke stemmer, men jeg leste en plass at engelske kongelige kun bruker sort dress i kongelige begravelser? |
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Jeg synes det er fascinerende hvor lite det plutselig snakkes om det ganske heftige bruddet mellom USAs president og verdens rikeste (? close hvertfall) mann i mediene nå, og alt det andre det også burde vært snakket om når man først skal snakke om innenrikspolitikk i USA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Jeg tror jeg følger andre medier enn deg, Maverick. For jeg synes det er veldig mye Musk vs. Trump i monitor. Jeg er litt overrasket over hvor fort relasjonen tok slutt, men det er kanskje ikke så rart når to så sterke personligheter skal kjempe om oppmerksomheten.
![]() |
![]() |
#388 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Jeg syns også jeg ser det overalt, både nasjonalgarden og bromance-breakup.
![]() |
#389 |
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Nå vet jeg ikke hvilke medier folk benytter seg av, så klart, men utenom dagens lille oppbluss av at Elon sier unnskyld, så har det vært ganske generelt at situasjonen i LA har fått større fonter og mer spalteplass enn bruddet mellom Trump/Musk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Bruddet genererte jo ekstrasendinger både her og der i forrige uke. Eskaleringen av opptøyene er sånn sett mer breaking nå. Tror vi må vente litt for å se totaliteten av mediedekningen.
![]() |
#391 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Det er helt sykt at vi har blitt så herdet at det ikke er hovednyheter hele tiden. Sjuke greier.
![]() |
#392 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Bruddet mellom Musk og Trump føler jeg blir rapportert mer som en såpeopera, når det egentlig er snakk om iskald manipulasjon av systemet. Musk har oppnådd det han var ute etter; å få tak i enorme mengder personopplysninger, få sparket såpass mange at det blir plenty av billig arbeidskraft på markedet, og vingeklippe offentlige etater slik at ingen passer på hva private virksomheter gjør. Nå er kaoset fullstendig, og han trenger ikke bruke mer av sin arbeidstid her.
![]() |
#393 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Om noe så mener jeg at denne artikkelen fra Klassekampa kanskje underdriver farene med utviklingen i USA for tiden. De overdriver i hvert fall ikke: https://klassekampen.no/artikkel/202...ei-til-helvete Sist redigert av Strå : 05-07-25 kl 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|