Kaste, kaste, sa kjerringa
Har dere også en liten "krig" i hjemmet og vil kaste mere enn der mannen vil kaste? Spesielt av HANS ting... hehe... alle tegneserier han har kjøpt siden han var 12... og bøker. Kan ikke haste EN bok.
Jeg er sikkert et grusomt hespetre, for hver gang han kommer med påstanden om at han skal lese de igjen når han blir pensjonist, så minner jeg han på at han setter seg foran pc'en hver gang han har tid til overs. Kommer han virkelig til å glemme pc'en straks han blir 66? 
Jeg har ikke kastet lite. Jeg har kastet alle årgangene av Bonytt jeg har kjøpt siden jeg var 18. Og Hageblader, Danske, Svenske og Amerikanske interiørblader. Borte vekk. De tok for mye plass, det meste jeg leter etter finner jeg på internett likevel.
Vi har et oppbevaringsproblem. 4 meter lang vegg med takhøye bokhyller. Bøkene står 2 i dybden. Det flyter over. Da er ikke barnas bøker regnet med. På loftet står nok til å fylle 2,5 meter bokhyller til - minst! Det er stappfult. Finner knapt julepynt. Vi kan ikke leve som om vi hadde en gård på landet med låve å gjemme bort ting i, mener nå jeg.
|