Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Øya 2015

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-15, 13:33   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øya 2015

Snart!

I år skal jeg se KJEMPEMASSE! Det er mye jeg ikke har hørt om, men som jeg vil ha en liten smakebit av, og i år er det veldig mye som kræsjer. Mulig det er min noe eklektiske musikksmak som ødelegger, jeg vil nemlig ha med meg alt av pønk, hiphop, country, world og litt annet.

Onsdag begynner med Razika, fortsetter med Anneli Drecker og Fay Wildhagen, Låpsley, Songhoy Blues, Courtney Barnett, Shamir, Foxygen og Chic (egentlig bare for kuriositetens skyld, har aldri vært stor fan).

Torsdag får jeg se om jeg drar opp til Torgeir Waldemar, eller om jeg venter til Silja Sol og Sauropod. Deretter må jeg se litt Sunn O))) og må huske øreproppene jeg fikk støpt i fjor, Run the Jewels, Silvana Imam /(hun er så tøff!), Bad Religion (politisk tyggegummipønk ftw!), Tyler the creator, Resirkulert (så søte!), se bittelitt av Arthur Russels Instrumentals, Father John Misty, Honningbarna, Florence & the Machine og en smakebit på Flying Lotus.

Fredag har jeg lyst til å få med meg Jenny Hval om jeg rekker, deretter Oral Bee, Laura Marling, Restore to Past, Ida Jenshus, Ilovemakonnen, The Northern Belle, Sophie, Siri Nilsen, The Good the bad and the zugly (Ivar Nicolaisen er tilbake!), også Beck seff og Lars Vaular.

Lørdag dropper jeg DeLillos tror jeg, men får med meg Miss Tati, lurer meg inn på barneforestillingen til Absence Crew (alle med barn; se den!), Slutface, Natalie Prass, Ibeyi, Pharmakon, Benjamin Booker, Broen, Ibibio sound machine, Vince Staples, Bjørn Torske, Beglomeg, Torche, Tina Refsnes, Emilie Nicholas, The Julie Ruin, Sturghill Simpson, Fat White Family også får jeg vel se hva Thåström is all about.

Puh!

Sist redigert av Tallulah : 04-08-15 kl 20:26. Årsak: Språkvask
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:18.