Merkelig formulering fra barnehagen
Fikk e-post fra barnehagen i ettermiddag. Er det bare jeg som blir litt oppgitt over dette? Eller måten e-posten er skrevet...
Barnehagen skal på pilketur på fredag (ikke barnet mitt, for hun har dessverre ikke barnehagedag på fredager).
Sitat:
Mjøsisen ved Hamar er ikke trygg. Vi hadde tenkt oss til Biri og der er det tykk is. Men vi vet at mammane blir litt bekymret når de hører at vi har tenkt oss ut på mjøsisen. Så vi tar Skumsjøen isteden. Og så håper vi at dere alle føler dere trygge på opplegget vårt. Send med barna godt med varmt tøy og niste.
Jeg har ikke snakket med noen andre MAMMAER, eller FORELDRE som det burde stå, men jeg blir ganske :himler: over at barnehagen mener å vite at mammaene blir bekymret. Jeg hadde ikke vært bekymret. De skal ha med en pappa som er vant med isfiske.
Føler meg stemplet litt som pysete mor, selv om jeg ikke har uttalt med noe om turen. Kunne vel ha skrevet "...noen foreldre blir litt bekymret..."
Henger jeg meg bare opp i filleting? Hadde dere tenkt noe over formuleringen?
Og selvsagt er det fint at de har funnet et alternativ, ungene bryr seg nok ikke så mye. Selv om jeg synes at Mjøsisen er litt artigere enn en liten skogtjern. Er jo ikke alltid isen legger seg så langt sør.