|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Halloween-kostymer for voksneVi har blitt invitert på Halloweenfest til den ene sjømannspresten og hans familie. Det er hyggelige mennesker så vi gleder oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Halloween-kostymer for voksneVi ville garantert vært vampyrer. Eller kanskje soss. Det ville vel overrasket mer. |
![]() |
![]() |
#4 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Halloween-kostymer for voksneSkal du til presten er det bare rett og rimelig å komme slik:
![]() |
#6 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Halloween-kostymer for voksneDette er et av kostymene jeg får latterkramper av:
![]() |
#8 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Halloween-kostymer for voksne
Det viser jo bare hvor ufattelig langt jeg står fra presteveldet. Jeg ville helt klart foretrukket at du beholdt gaffel og horn, og fjernet alt det andre.
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work. Sist redigert av Mauser : 26-10-09 kl 16:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Halloween-kostymer for voksneEn gang i tiden, da min kjære og jeg var unge og barnløse, var vi en gjeng som feiret Halloween sammen flere år på rad. Vi møttes hjemme hos en kompis, som har bursdag denne dagen, på vorspiel og påkledning, og så tok vi trikken til byen, i fullt utstyr, og gikk på pub engang utpå natta.
![]() |
#11 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Halloween-kostymer for voksneJeg og mannen skal være lik på lørdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Halloween-kostymer for voksneJeg tror at jeg går for en kort sort kjole med nettingstrømper, mye sminke og en heksehatt. Noen andre heksetriks? Jeg kan jo ha noe på tennene kanskje så at de ser litt dårlige ut? Hva bruker jeg da? Det må vel sømme seg med prester til stede, de er heldigvis avslappede. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Halloween-kostymer for voksneJeg skal være vampyr neste fredag.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|