Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Halloween-kostymer for voksne

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-09, 14:53   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Halloween-kostymer for voksne

Vi har blitt invitert på Halloweenfest til den ene sjømannspresten og hans familie. Det er hyggelige mennesker så vi gleder oss.

Men hvilken Halloween-kostyme skulle du kunne tenke deg å ha på deg og din kjære som voksen? Det må jo nødvendigvis ikke være noe skremmende.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 15:01   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Halloween-kostymer for voksne

Vi ville garantert vært vampyrer. Eller kanskje soss. Det ville vel overrasket mer.

Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 15:04   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 638
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var Bride of Frankenstein ett år.

Sambo skulle være Frankenstein, men han så mest ut som Shrek.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 15:10   #4
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Skal du til presten er det bare rett og rimelig å komme slik:

Gammel 26-10-09, 15:17   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mauser -

Gammel 26-10-09, 15:18   #6
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er et av kostymene jeg får latterkramper av:

Gammel 26-10-09, 15:18   #7
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Skal du til presten er det bare rett og rimelig å komme slik:

Nå er presten en særdeles avslappet prest så jeg tror egentlig han hadde likt det om jeg fjernet hornene og gaffelen.

Gammel 26-10-09, 15:27   #8
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Nå er presten en særdeles avslappet prest så jeg tror egentlig han hadde likt det om jeg fjernet hornene og gaffelen.

Det viser jo bare hvor ufattelig langt jeg står fra presteveldet. Jeg ville helt klart foretrukket at du beholdt gaffel og horn, og fjernet alt det andre.

Sist redigert av Mauser : 26-10-09 kl 16:20.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 15:30   #9
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Det viser jo bare hvor ufattelig langt jeg står fra de presteveldet. Jeg ville helt klart foretrukket at du beholdt gaffel og horn, og fjernet alt det andre.

Gammel 26-10-09, 15:30   #10
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En gang i tiden, da min kjære og jeg var unge og barnløse, var vi en gjeng som feiret Halloween sammen flere år på rad. Vi møttes hjemme hos en kompis, som har bursdag denne dagen, på vorspiel og påkledning, og så tok vi trikken til byen, i fullt utstyr, og gikk på pub engang utpå natta.

Min kjære og jeg, Halloween 98. Kan tro folk skvatt da vi skulle ta drosje hjem en gang utpå natta.

Halloween 99 - min kjære er Y2K-monsteret.

Gammel 26-10-09, 16:00   #11
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg og mannen skal være lik på lørdag.
Gleder meg skikkelig til å skremme vekk alle ungene som ringer på.
Eldste skal ha halloweenfest.
Jeg tar med et par uniformer ( hvite sykehusunif.) fra jobben og et par tå-tags.
Vi maler oss hvite i ansiktet og tegner rundt halsen og nedover brystet som om vi skulle vært skjært opp og sydd igjen.
Litt fakeblod rundt om gjør seg sikkert også.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-09, 23:43   #12
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Jeg tror at jeg går for en kort sort kjole med nettingstrømper, mye sminke og en heksehatt. Noen andre heksetriks? Jeg kan jo ha noe på tennene kanskje så at de ser litt dårlige ut? Hva bruker jeg da? Det må vel sømme seg med prester til stede, de er heldigvis avslappede. Mannen har jeg ikke funnet noe til enda, men jeg skal til en butikk og ta bilder på det som finnes så får jeg kjøpe på fredag.

Gammel 29-10-09, 00:14   #13
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal være vampyr neste fredag.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:35.