|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Hjelp meg med innstillingssaker på FacebookJeg mener å ha fått med meg at det er mulig å styre hva (fra hvem) man får opp på nyhetsveggen.
![]() |
#2 |
Pauset
|
![]() Sv: Hjelp meg med innstillingssaker på FacebookDu kan gjøre sånn at deres oppdateringer ikke kommer opp i det heletatt. Er det det du vil? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hjelp meg med innstillingssaker på FacebookAha! Sånn var det ja. Takker. :neier:
![]() |
#4 |
Pauset
|
![]() Sv: Hjelp meg med innstillingssaker på FacebookNei jeg tror ikke det. Tror man kan stille inn på hvor mange man skal kunne se oppdateringene til, men ikke hvem. Lette etter denne innstillingen for noen dager siden, men fant den ikke igjen. Kanskje den er fjernet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Hjelp meg med innstillingssaker på FacebookTrykk "hjem".
![]() |
#8 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Hjelp meg med innstillingssaker på Facebook
En bitteliten svart pil ved siden av der det står siste nytt. Du må klikke på siste nytt for å få den frem hos meg.
![]() |
#11 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: halden
![]() |
![]() Sv: Hjelp meg med innstillingssaker på Facebookmen om en velger bort oppdateringer fra x-antall personer, vil de få melding opp på sin vegg om at jeg har gjort denne endringen? det hadde ikke vært fullt så kjekt.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei. Ingen får beskjed om hva du gjør i innstillingene dine.
![]() |
#13 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg med innstillingssaker på Facebook..de vil se at de ikke lenger har deg på sin venneliste hvis du "av-venner" dem, som jeg har hørt det heter nå.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg med innstillingssaker på FacebookEr det mulig å fjerne alt jeg sier på en annens vegg på "Hjem"? Jeg er ikke interessert i at alle som er på min venneliste skal kunne lese alt jeg skriver til en venn vi ikke har felles.
![]() |
#15 |
Metallica!!
|
Nei, du kan ikke fjerne det på dine venners "hjem", men hvis denne vennen din har "bare venner" som innstilling på hvem som skal kunne lese innlegg fra andre, vil ikke dine venner se hva du har skrevet med mindre det er felles venner av dere.
![]() |
#16 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det der ble en i overkant komplisert forklaring for meg å følge med på. Jeg får lese den igjen senere med en litt mer våken hjerne. Takk for svar!
![]() |
|
|