Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjemme fra jobb pga søvnmangel?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-11, 20:27   #1
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Hjemme fra jobb pga søvnmangel?

jeg hadde en trasig dag på jobb på mandag, det var første skikkelige undervisningstimer med begge matteklassene mine, og rusket hadde hatt en lengre runde med våkning om natten, så natt til msndag var 5. eller 6. natten med rundt 3 timers oppbrutt søvn. Jeg var til min store frustrasjon helt ubrukelig i timene, og jeg føler meg temmelig sikker på at jeg i beste fall ikke fikk formidlet noen ting, i verste fall kun bidro til økt tåkelegging av faget. Det var ganske ekkelt, jeg har aldri før opplevd å være så trøtt at jeg rett og slett ikke greier å tenke. men seriøst, man kan ikke være borte fra jobb pga søvnmangel, kan man vel? hvordan kan man løse det? jeg fungerte jo overhodet ikke i jobben min, som jo vanligvis ville vært kriteriet mitt.
Hvordan tenker dere? kunne dere vurdert å bli hjemme pga noe sånt, eller ville dere gått på jobb og gjort en dårlig jobb, som meg, eller evnt funnet på en annen genial løsning?

Sist redigert av Mrs. Longbottom : 01-09-11 kl 21:20.
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:54.