|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Vaklende
|
![]() Vi klarer ikke glemme Molo (Kattevenner i Kristiansand - Stavangerstrekket?)Det var rart Pelen sin tråd for fosterhjem skulle dukke opp igjen i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi klarer ikke glemme Molo (Kattevenner i Kristiansand - Stavangerstrekket?)Så fin pus! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Vi klarer ikke glemme Molo (Kattevenner i Kristiansand - Stavangerstrekket?)Fining!! Bor i feil område og har ikke mulighet dessverre, men kan bidra til at tråden ikke forsvinner hvertfall.
![]() |
#5 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi klarer ikke glemme Molo (Kattevenner i Kristiansand - Stavangerstrekket?)Åh, det var en nydelig katt det |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vaklende
|
![]() Sv: Vi klarer ikke glemme Molo (Kattevenner i Kristiansand - Stavangerstrekket?)Takk for bidrag i tråden, dere er fine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Vi klarer ikke glemme Molo (Kattevenner i Kristiansand - Stavangerstrekket?)Ja vi kan muligvis ha ham, trenger bare å overbevise mannen litt |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vaklende
|
![]() Sv: Vi klarer ikke glemme Molo (Kattevenner i Kristiansand - Stavangerstrekket?)
Det står om ham i lenken under navnet hans, må bare bla litt ned? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Vi klarer ikke glemme Molo (Kattevenner i Kristiansand - Stavangerstrekket?)
Fant det, |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
rakkarpus
|
Ja så sannelig! Hun var også ganske sky, tok et halvt år før jeg fikk komme bort å kose med henne uten at hun hoppet vekk.. Men nå er vi (beste)venner.. Nå ja, bestevenn er hun nok med pappan sin, min samboer da.
![]() |
#15 |
Vaklende
|
Men da trenger dere jo en bestekattevenn hver, og dette er jo tydelig meant to be. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
rakkarpus
|
Ja kanskje det? Pjuski selv er en litt eldre dame på 13 da, og har bodd sammen med katter før, og har det nok bedre uten, ihvertfall hvis det er av de dominerende slagene, hørt rykter om pressing fra matfatet, og at de måtte gi de mat på hvert sitt rom for at Pjuski skulle få mat feks. Og så bor vi i 3-etg i blokk, og Pjuski er innekatt. Tror egentlig ikke det er lov å ha annet enn innekatt her.. Og det samsvarer jo ikke med Milo sin adferd..
![]() |
#17 |
Vaklende
|
Så fint, Ine. Jeg har lenge tenkt at vi har nok med vårt osv osv, men innså for noen uker siden at det å gi litt av sitt kan berike, ikke forringe. Fosterhjem som du er inne på, det er sårt tiltrengt hjelp som koster lite, og man kan gjøre stor forskjell til og med om man finner ut at det bare passer en eneste gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Vi klarer ikke glemme Molo (Kattevenner i Kristiansand - Stavangerstrekket?)Oi da ...nå ble jeg plutselig ivrig på tanken om katt igjen, passer bare så dårlig nå når jeg skal reise bort i to uker. Må vente til jeg er tilbake igjen, i alle fall. Men har sett litt på sidene til Farsund-avdelingen og falt jo pladask for lille Scarlett:
![]() |
#19 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Vi klarer ikke glemme Molo (Kattevenner i Kristiansand - Stavangerstrekket?)Så nusselig Scarlett er!
![]() |
#20 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi klarer ikke glemme Molo (Kattevenner i Kristiansand - Stavangerstrekket?)Åh, jeg har marsvin og kanin og bor i Bergen, hvis ikke skulle jeg definitivt ha tatt imot en av disse yndige pusene
![]() |
|
|