|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#3 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Vi klarer ikke glemme Molo (Kattevenner i Kristiansand - Stavangerstrekket?)
Ja så sannelig! Hun var også ganske sky, tok et halvt år før jeg fikk komme bort å kose med henne uten at hun hoppet vekk.. Men nå er vi (beste)venner.. Nå ja, bestevenn er hun nok med pappan sin, min samboer da.
![]() |
#4 |
Vaklende
|
![]() Sv: Vi klarer ikke glemme Molo (Kattevenner i Kristiansand - Stavangerstrekket?)
Men da trenger dere jo en bestekattevenn hver, og dette er jo tydelig meant to be. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
rakkarpus
|
Ja kanskje det? Pjuski selv er en litt eldre dame på 13 da, og har bodd sammen med katter før, og har det nok bedre uten, ihvertfall hvis det er av de dominerende slagene, hørt rykter om pressing fra matfatet, og at de måtte gi de mat på hvert sitt rom for at Pjuski skulle få mat feks. Og så bor vi i 3-etg i blokk, og Pjuski er innekatt. Tror egentlig ikke det er lov å ha annet enn innekatt her.. Og det samsvarer jo ikke med Milo sin adferd..
![]() |
#6 |
Vaklende
|
Så fint, Ine. Jeg har lenge tenkt at vi har nok med vårt osv osv, men innså for noen uker siden at det å gi litt av sitt kan berike, ikke forringe. Fosterhjem som du er inne på, det er sårt tiltrengt hjelp som koster lite, og man kan gjøre stor forskjell til og med om man finner ut at det bare passer en eneste gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|