Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Madonna-kolleksjonen og damer uten hemninger

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-07, 13:21   #1
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Madonna-kolleksjonen og damer uten hemninger

I dag var jeg en liten tur på Sandvika Storsenter, siden jeg visste at de har gravidetøy på H&M der, og en del av buksene mine begynner å bli litt .. eh.. knappe i livet.

Jeg kom før senteret åpnet og gikk ganske direkte til H&M. Anta fred og ingen fare, og plukket ut det tøyet jeg ville prøve. Så hører jeg mengder av kaklende damer, og vips er det lang kø til prøverommet. Jeg forter meg å få plass i køen før den ble altfor lang.

Til slutt skjønte jeg hvorfor det var så mange damer der. Madonna-kolleksjonen ja. Damene var helt hysteriske. Hun foran meg hadde 26 (!!!) plagg med seg inn i prøverommet, og klarte ikke å holde alle, det ramlet konstant noe på gulvet. Damer i 40, 50, 60, 70-årene var helt hysteriske. Er det noen som har en hvit skinnjakke i str 36? Ropte en med skingrende stemme. 38? Nei, det blir aaaaaltfor stort for meg. Det var helt ville tilstander og jeg synes det hele var ganske pinlig. Jeg hadde skjønt det om det var 16-17 åringer som skulket skolen, men dette var godt voksne kvinner. De ropte og skrek og var røde i ansiktet. Er det str 40 du har der??

Til slutt kom jeg endelig inn og fikk prøvd klærne mine. Men jeg var der hørte jeg de ansatte rope, stadig vekk. Hvit bluse str 40 ledig. Noen som vil ha en kjole i str 38. Jeg fikk prøvd det jeg skulle, og ville kjøpe alt utenom en bukse. Jeg spurte hun ene ansatte om hun ikke ville høre om noen ville ha mamma-buksen i str 44 som jeg ikke skulle ha. Da hørte jeg humring fra noen i køen som heller ikke skulle ha Madonna-klær.

Jeg må bare dåne litt jeg. Hvor er individualismen? Er det SÅ gøy å ha samme skinnjakka som alle venninnene dine har? Liker de klærne for klærnes skyld eller fordi Madonna (som er popstjerne og ikke designer) har tegnet de?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 13:25   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen og damer uten hemninger

Herlig! Jeg er jammen glad jeg ikke skulle ut og handle i dag, ja. Dette minner meg om da jeg klarte å forville meg inn på Zara i Bogstadveien på selveste åpningsdagen. Nå er jeg så heldig at jeg verken liker Zara eller Madonna-kolleksjonen, så da unngår jeg jo problemet.

Gammel 22-03-07, 13:33   #3
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 21
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Jo takk, tenkte det samme da jeg var innom HM for å kjøpe vanter til Posøren i morges. Tror jeg var den eneste som ikke tittet på plaggene.

Gammel 22-03-07, 13:35   #4
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

I dag var jeg en liten tur på Sandvika Storsenter, siden jeg visste at de har gravidetøy på H&M der, og en del av buksene mine begynner å bli litt .. eh.. knappe i livet.

Jeg kom før senteret åpnet og gikk ganske direkte til H&M. Anta fred og ingen fare, og plukket ut det tøyet jeg ville prøve. Så hører jeg mengder av kaklende damer, og vips er det lang kø til prøverommet. Jeg forter meg å få plass i køen før den ble altfor lang.

Til slutt skjønte jeg hvorfor det var så mange damer der. Madonna-kolleksjonen ja. Damene var helt hysteriske. Hun foran meg hadde 26 (!!!) plagg med seg inn i prøverommet, og klarte ikke å holde alle, det ramlet konstant noe på gulvet. Damer i 40, 50, 60, 70-årene var helt hysteriske. Er det noen som har en hvit skinnjakke i str 36? Ropte en med skingrende stemme. 38? Nei, det blir aaaaaltfor stort for meg. Det var helt ville tilstander og jeg synes det hele var ganske pinlig. Jeg hadde skjønt det om det var 16-17 åringer som skulket skolen, men dette var godt voksne kvinner. De ropte og skrek og var røde i ansiktet. Er det str 40 du har der??

Til slutt kom jeg endelig inn og fikk prøvd klærne mine. Men jeg var der hørte jeg de ansatte rope, stadig vekk. Hvit bluse str 40 ledig. Noen som vil ha en kjole i str 38. Jeg fikk prøvd det jeg skulle, og ville kjøpe alt utenom en bukse. Jeg spurte hun ene ansatte om hun ikke ville høre om noen ville ha mamma-buksen i str 44 som jeg ikke skulle ha. Da hørte jeg humring fra noen i køen som heller ikke skulle ha Madonna-klær.

Jeg må bare dåne litt jeg. Hvor er individualismen? Er det SÅ gøy å ha samme skinnjakka som alle venninnene dine har? Liker de klærne for klærnes skyld eller fordi Madonna (som er popstjerne og ikke designer) har tegnet de?

Dette innlegget fortjener stående og rungende applaus!

Gammel 22-03-07, 13:38   #5
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Jeg spurte hun ene ansatte om hun ikke ville høre om noen ville ha mamma-buksen i str 44 som jeg ikke skulle ha.

Så bra MinaX.

Gammel 22-03-07, 13:39   #6
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

He he. Hørtes ut som du valgte feil dag til å handle ... Jeg ser det for meg ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 13:42   #7
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Noen trenger litt ekstra adrenalin i en ellers kjedelig hverdag, vettu.

Hvor lang tid tok det å komme til kassen, da ?

Noen Madonna-plagg er pene (på internett iallefall), men jeg er simpelthen for skeptisk til H&M snitt og stoffkvalitet til, at jeg gidder bruke alt for mange hundredelapper på disse klær. Og jeg gidder ihvertfall ikke stresse for å få tak i dem !

Gammel 22-03-07, 13:47   #8
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Noen trenger litt ekstra adrenalin i en ellers kjedelig hverdag, vettu.

Hvor lang tid tok det å komme til kassen, da ?

Noen Madonna-plagg er pene (på internett iallefall), men jeg er simpelthen for skeptisk til H&M snitt og stoffkvalitet til, at jeg gidder bruke alt for mange hundredelapper på disse klær. Og jeg gidder ihvertfall ikke stresse for å få tak i dem !

Snittet og stoffkvaliteten tviler jeg på at noen av de hadde tid til å se på.

Fikk betalt raskt heldigvis (og godt var det). De var nok langt fra ferdige da jeg var det.

Gammel 22-03-07, 13:53   #9
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knallbra kommentar i kassen, MinaX!

Jeg begriper ikke hysteriet rundt Madonnakolleksjonen. Virkelig ikke.

Gammel 22-03-07, 14:01   #10
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da er det jo mye bedre å gjøre som meg, å shoppe fra Madonna-kolleksjonen stille og fredelig på nett.

Gammel 22-03-07, 14:03   #11
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du valgte virkelig feil dag å handle! Eller.... opplevelsen ville du jo ikke fått en annen dag.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 14:29   #12
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 14:33   #13
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Ha ha. Så bra. Det er nok at Madonna har designet dem som gjør det ja. Også har det jo blitt hypet opp veldig. Er forøvrig ikke veldig glad i HM samme hvem som har designet.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 14:37   #14
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pussig, jeg leste at det ikke hadde vært så stor interesse for Madonna-kolleksjonen. Selv sendte jeg forøvrig mannen for å kjøpe trenchcoaten for meg; fikk melding med "Mission accomplished", så det var nok ikke helt trivielt å ta seg frem i butikken, men kan kom seg nå helskinnet ut.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 14:40   #15
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Pussig, jeg leste at det ikke hadde vært så stor interesse for Madonna-kolleksjonen. Selv sendte jeg forøvrig mannen for å kjøpe trenchcoaten for meg; fikk melding med "Mission accomplished", så det var nok ikke helt trivielt å ta seg frem i butikken, men kan kom seg nå helskinnet ut.

Ja, det kan nok stemme det altså. Alle i køen var skjønt enig om at da det var Stella, var det MYE villere tilstander. Jeg synes det var helt vilt jeg da, som dere skjønner. Jeg mener, 26 plagg inn i prøverommet? Den var en lang kø til prøverommet, men jeg tror ikke køen (før butikken åpnet) gikk gjennom hele senteret sånn det visst har gjort tidligere.

Gammel 22-03-07, 14:42   #16
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

MinaX : morsom lesing

Mye mer behagelig å shoppe på nett skjønner jeg

Gammel 22-03-07, 14:43   #17
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde ikke orket å kjøpe de klærne i butikken tror jeg. Ble stresset nok da hm.com knelte mens jeg la inn bestillingen min. Så viktig er det ikke å få tak i de klærne at man nærmest går i krigen for dem.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 14:45   #18
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

måtte jo inn på hm sin side å snike, og er bra mye som er utsolgt alerede.

Folk er jo gale hehe

Gammel 22-03-07, 14:51   #19
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En erfaring rikere; aldri dra ut i butikken i slike tilstander.

PS! Det var synd jeg ikke viste at du var der, jeg var nemlig på den andre siden av gaten for storsenteret idag. Da kunne vi ha tatt en kopp kaffe ute i solen.

Gammel 22-03-07, 14:54   #20
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Kostelig kommentar, MinaX.

Jeg dåner litt sammen med deg over hysteriet.
Har ikke noe imot å handle klær på H&M, men jeg holder meg milesvis unna når det er sånne designerkolleksjonhysteritendenser.

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:51.