Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Madonna-kolleksjonen og damer uten hemninger

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-07, 14:21   #1
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Madonna-kolleksjonen og damer uten hemninger

I dag var jeg en liten tur på Sandvika Storsenter, siden jeg visste at de har gravidetøy på H&M der, og en del av buksene mine begynner å bli litt .. eh.. knappe i livet.

Jeg kom før senteret åpnet og gikk ganske direkte til H&M. Anta fred og ingen fare, og plukket ut det tøyet jeg ville prøve. Så hører jeg mengder av kaklende damer, og vips er det lang kø til prøverommet. Jeg forter meg å få plass i køen før den ble altfor lang.

Til slutt skjønte jeg hvorfor det var så mange damer der. Madonna-kolleksjonen ja. Damene var helt hysteriske. Hun foran meg hadde 26 (!!!) plagg med seg inn i prøverommet, og klarte ikke å holde alle, det ramlet konstant noe på gulvet. Damer i 40, 50, 60, 70-årene var helt hysteriske. Er det noen som har en hvit skinnjakke i str 36? Ropte en med skingrende stemme. 38? Nei, det blir aaaaaltfor stort for meg. Det var helt ville tilstander og jeg synes det hele var ganske pinlig. Jeg hadde skjønt det om det var 16-17 åringer som skulket skolen, men dette var godt voksne kvinner. De ropte og skrek og var røde i ansiktet. Er det str 40 du har der??

Til slutt kom jeg endelig inn og fikk prøvd klærne mine. Men jeg var der hørte jeg de ansatte rope, stadig vekk. Hvit bluse str 40 ledig. Noen som vil ha en kjole i str 38. Jeg fikk prøvd det jeg skulle, og ville kjøpe alt utenom en bukse. Jeg spurte hun ene ansatte om hun ikke ville høre om noen ville ha mamma-buksen i str 44 som jeg ikke skulle ha. Da hørte jeg humring fra noen i køen som heller ikke skulle ha Madonna-klær.

Jeg må bare dåne litt jeg. Hvor er individualismen? Er det SÅ gøy å ha samme skinnjakka som alle venninnene dine har? Liker de klærne for klærnes skyld eller fordi Madonna (som er popstjerne og ikke designer) har tegnet de?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:38.