|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Julegave til 10-åringeneJeg er helt blank når det gjelder julepresanger til mine 01- og 02-modeller. De ønsker seg riktignok Nintendo 3DS men har DSi fra før så jeg ser ikke helt behovet.
![]() |
#3 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegave til 10-åringenePC er jo veldig praktisk da de begynner å få mer og mer lekse på data |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Julegave til 10-åringeneGutten min ønsker seg lego, lego, lego, og DC-klær. That's it. Jenta ønsker seg utvidelsespakker til Sims 3, vinter-ridebukse og penger til å betale ridetimer med. De har stor familie med mange som gir gaver, så jeg tror dessverre alle ønskene kan ende med å bli oppfylt (dessverre som i at jeg godt synes de kan lære at man ikke får alt man ønsker seg).
![]() |
#6 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Julegave til 10-åringeneSnart 10-åringen her ønsker seg mobil, vi kommer til å kjøpe en SE-mobil touch som som har både kamera, skjerm til å spille spill på og musikkspiller på,
Gina og gutta, 2001 og 2005 Jeg eldes ikke - jeg mørner. ![]() Sist redigert av GinaK : 17-11-11 kl 08:15. Årsak: ..glemte koffert.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
maler
|
![]() Sv: Julegave til 10-åringeneVi vurderte pc. De ønsker seg pc og ipod. Men så fant vi ut at det er litt mye teknikk her i gården egentlig. Så vi har gått for slalåmutstyr istedenfor. Toern trenger seg også nye hansker, så det får han nok. Og så får de sannsynligvis et fotball- eller ishockeyspill på deling.
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Julegave til 10-åringeneStoresøster fekk ny mobil i dag (9 år i dag
![]() |
#9 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Julegave til 10-åringene
Sånn er det med husets blivende 10-åring også. Hun ønsker seg hobbysaker (ting som kan klippes og limes). Øverst på ønskelista står turndrakt og det har jeg hjulpet mormor med å bestille på nett. Ellers så får hun klær fra de andre besteforeldrene. Vi kommer nok også til å kjøpe litt klær (sportsklær og ull) og kanskje et DS-spill samt nattbord og lampe til rommet hennes.
![]() |
#10 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Julegave til 10-åringeneHer ønskes kamera og mobil. Hun kunne nok tenke seg egen pc, men jeg vil ikke hun skal ha på rommet så hun får greie seg med de som er i stua.
![]() |
#11 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegave til 10-åringeneJeg er blank.
![]() |
#12 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegave til 10-åringeneHer ønsker 9 åringen seg DC-klær (sikkert det eneste klesmerke han vet om! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegave til 10-åringenehos oss får de alltid et spill og et puslespill! I tillegg vet jeg at ene onkelen alltid kjøper noen lego tecknikk til gutta. Dette er litt kjekt sånn at de har litt å gjøre på kvelden og 1. juledag. De trenger jo ikke bare sitte med nesa i et elektronisk spill. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() Sv: Julegave til 10-åringeneVi har ganske nye dsi'er så de får ikke 3DS i år av meg, da får de evt. spare til det selv. Jeg har allerede kjøpt en del kule klær, hansker, Brann-sengetøy osv. Noe av det havner i kalenderen mens noe under treet.
![]() |
#15 |
Einsam
|
![]() Sv: Julegave til 10-åringeneGuttungen ønsker seg masse til sykkelen sin, fiskeutstyr, skistaver, nye skøyter og div klær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Julegave til 10-åringeneGuttungen på 10 ønsker seg iPod, dockingstasjon til denne, FIFA12, treningstøy. Klær er sikkert også populært.
![]() |
#17 |
![]() Sv: Julegave til 10-åringeneMine jenter på 9 og 10 år bryr seg ikke om iPod. De bryr seg heller ikke særlig om klær. Vi har Wii og Dsi så spill til disse er sikkert populært uansett. Også filmer. Jeg har forresten kjøpt de 5 første sesongene av "huset på prærien", skal bli så koselig.
![]() |
|
|