Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julegave til 10-åringene

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-11, 21:32   #8
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julegave til 10-åringene

Storesøster fekk ny mobil i dag (9 år i dag ), og dei har alt ein pc på deling. DS fekk dei i fjor, så i år er eg heilt blank. Eg trur ho får Sims 3 og litt klær frå oss, og musikk og eit brettspel frå lillesøster. Ja, og dei magnetiske øyredobbane som eg gløymte å bestilla til bursdagen.
Ho har kryssa ut halve leikekatalogen, men egentleg leiker ho ikkje så mykje lenger. Mogeleg ho får litt Sylvanian Family eller Lundby- møbler til huset.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:04.