|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Fra én tråd til en annenOm dere er rasende uenig med noen i èn tråd, legger dere det fra dere i neste med samme bruker(e), eller følger irritasjonen med. Om man da har vært irriterende uenige, da... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Fra én tråd til en annenNja...det skal noe til å overbevise meg om at en faktisk har fornuftige oppegående meninger dersom jeg har oppfattet personen som fullstendig blåst i en annen tråd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Fra én tråd til en annenJeg klarer det stort sett veldig greit.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Fra én tråd til en annenJeg tror jeg klarer det, men så tar jeg kanskje ikke fram det største sinnet mitt her inne heller. |
![]() |
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Fra én tråd til en annenDet kommer an på. Jeg blir ikke så sur over å være uenig med noen at det trenger gi langvarige effekter, men dersom jeg har blitt irritert på ordentlig, og synes vedkommende er skikkelig dum og/eller usympatisk, så kan nok det sitte i ganske lenge. Men jeg prøver å enten oppføre meg ordentlig (eller holde meg unna fremtidig diskusjon med vedkommende) likevel.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Fra én tråd til en annen
Signerer.
![]() |
![]() |
#7 |
kamerat
|
![]() Sv: Fra én tråd til en annenJeg har veldig god hukommelse for nick, og synes det er noe av poenget ved å henge så mye på forum. Ingen vits hvis jeg ikke vet sånn ca. hvem jeg snakker med, vel? Jeg har få problemer med å være uenig i sak med noen i én tråd og helt enig i en annen. Derimot er det vel noen personligheter og skrivemåter som bare irriterer meg mer og mer jo mer jeg ser av dem, selv om jeg rett som det er kan være enig med personene bak disse i sak. Jeg unngår ingen brukere, men noen diskusjoner gidder jeg ikke å ta mer enn én gang.
![]() |
#8 |
Expired
![]() Sv: Fra én tråd til en annenKan dere se at et menneske kan ha helt på trynet-meninger i deres øyne angående ett tema, og være svært oppegående angående andre temaer, eller følger det dårlige inntrykket med til neste tema? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Expired
Du har jo forsåvidt svart på spørsmålet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Fra én tråd til en annenAlle kan ha forskjellige meninger om så mangt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Fra én tråd til en annenArtig at du skulle spørre, tenkte faktisk samme tanke her om dagen.
![]() |
#12 |
frakoblet
|
Jeg tror jeg kan svare ja på det første og tja på det siste. Det er jo enkelte som er domme som brø og som jeg stort sett ikke klarer å gjøre annet enn å himle over, men så er det andre som jeg kan diskutere heftig med i én tråd og være enig med i en annen. Deg, for eksempel.
![]() |
#13 |
Expired
Ja, det har jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har etter hvert dannet meg et inntrykk av endel, basert på ting som er skrevet. Men hvis jeg misliker noen etter en debatt, så er det jo egentlig mitt eget problem, og ikke noe som jeg drar med meg i innleggene mine i andre diskusjoner. (Håper jeg da.) Men jeg styrer nok også litt unna, som TBM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Live and let live
|
![]() Sv: Fra én tråd til en annenJeg synes dette er et veldig vanskelig spørsmål å svare på fordi det varierer mye ut i fra utgangspunktet.
![]() |
#16 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Fra én tråd til en annenNå har jeg ikke opplevd å havne i en sånn "stor feide" med noen her inne, til det er jeg nok litt for diplomatisk
![]() |
#17 |
Expired
Jeg skjønner hva du sier, og ser at jeg kan være litt sånn selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Viser tenner
|
Ja, i utgangspunktet kan jeg det, og det skjer egentlig veldig sjelden at jeg blir ordentlig sint/sur på noen pga. et innlegg eller flere. Man danner seg etterhvert et bilde av mange av brukerne, og dette inntrykket tar jeg nok til en viss grad med meg. Jeg liker freske diskusjoner gjerne en som tar en totalt uventet retning, og hvor ironi og skjeve kommentarer får være med. De gangene jeg reagerer negativt mot en bruker er når man tar person og ikke sak, og kommer med personangrep.
![]() |
#20 |
Absolut ateist
|
Jeg husker generelt lite av hvem som står for hva over tid, spesielt ikke om det går over flere fora. Om noen er verdt å huske, så er det fordi de har gått langt over min strek og den streken er temmelig langt borte i utgangspunktet. Jeg bryr meg generelt lite om andre rundt om på nett, på den måten at de gjør varige inntrykk. Ikke dermed sagt at jeg ikke har empati for mennesker rundt om i ulike vanskelige situasjoner.
![]() |
|
|