Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Fra én tråd til en annen

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-07, 17:57   #7
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fra én tråd til en annen

Jeg synes dette er et veldig vanskelig spørsmål å svare på fordi det varierer mye ut i fra utgangspunktet.

Grunnleggende sagt, så er jeg fullt i stand til å skille sak og person. Jeg kan godt være gode venner med folk, og diskutere heftig på tema uten å bli sur. Men jeg danner meg jo også et bilde av hvem folk er etter hvordan de oppfører seg i gjentatte diskusjoner og over tid. Noen liker en godt og andre kanskje ikke fullt så godt.

Blir jeg skikkelig sur på noen, så henger det i en stund, men jeg tar det ikke ut på vedkommende i alle tråder som måtte komme av den grunn.

Når det gjelder hvordan jeg oppfatter folk og danner meg et bilde, så har jeg observert at dårlige holdninger og meninger ofte opptrer i grupper hos samme person, så noen ganger blir jeg overrasket dersom det kommer noe fornuftig fra en person som er slik belastet (med holdninger og meninger som jeg ikke liker, det kan kalles belastet ikke sant? ). Det er da altså ikke fordi jeg forventer det, det er mer sånn: Åh, der kom det enda mer fra den kanten, ikke at jeg forventet det, men at jeg bare registrerer det. Men jeg er åpen for hva som måtte komme, og har ikke noe veldig stort behov for å stemple og bås-sette folk, eller forvente negativ adferd. Jeg møter de fleste med et åpent sinn er det jeg prøver å si.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:10.