|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Angående antrekk i konfirmasjonSkal i borgerlig kofirmasjon nå 6 mai til fadderbarnet mitt
Angelique Sist redigert av Angelique : 31-05-07 kl 17:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Angående antrekk i konfirmasjonBunad, definitivt, men så er ikke jeg opptatt av å ha en eksklusiv look. Sist redigert av Chanett : 24-04-07 kl 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Angående antrekk i konfirmasjonHar bunad, men sliter som deg med at den blir for tung. Ryggverk er ikke morsomt.
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Angående antrekk i konfirmasjonJeg ville gått for bunad. Den kjolen er ikke passende i en konfirmasjon.
![]() |
#6 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Angående antrekk i konfirmasjonBunaden er trang,tung, og jeg får rett og slett dritvondt i ryggen med min ryggskade etter en bilulykke å ha den på lenge.
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Angående antrekk i konfirmasjonDu har helt sikkert andre passende klær som gir deg velvære.
![]() |
#9 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Angående antrekk i konfirmasjonLekker kjole, og med jakke til syns jeg det er et fint konfirmasjonsantrekk.
![]() |
![]() |
#10 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Angående antrekk i konfirmasjonSikkert, men nå har det seg sånn at jeg har lyst til å ha på denne kjolen, for faktisk er den mye finere en endel annet jeg har, samt jeg har veldig gode sko som passer perfekt
![]() |
#11 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Angående antrekk i konfirmasjon
Guri, du virker jo nesten snurt av svarene. Som man roper får man svar. Det var du som dro inn den eksklusive looken. Jeg tror aldri jeg har skrevet ordet før i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Jeg må da få svare uten å virke snurt?
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Da synes jeg du skal bruke den og gi blaffen i hva andre synes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Stadig underveis
![]() Sv: Angående antrekk i konfirmasjonJeg synes den var kjempefin... og ettersom den er lengre til deg tror jeg den er flott til konfirmasjon! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Angående antrekk i konfirmasjonEnig med Nolo, et pent konfirmasjonsantrekk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
navnet sjemmer ingen
Joda, men å skrive at noe gir en eksklusiv look for så å si at man ikke er opptatt av det virker temmelig søkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Aquarist
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Angående antrekk i konfirmasjonJeg hadde før valgt denne snertne kjolen enn en bunad. Blir svett bare med tanken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Angående antrekk i konfirmasjonNå har jeg jo klokketro på kleskapet ditt, og du har nok mang en herlighet som passer godt til en konfirmasjon. Bunad er absolutt ingen nødvendighet.
![]() |
#19 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Angående antrekk i konfirmasjonOm bunaden ikke er god for deg å ha på, så synes jeg kjolen var et supert alternativ! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|