Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Angående antrekk i konfirmasjon

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-07, 22:33   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Angående antrekk i konfirmasjon

Bunaden er trang,tung, og jeg får rett og slett dritvondt i ryggen med min ryggskade etter en bilulykke å ha den på lenge.
Kjolen ser ikke akkurat slik ut på meg som på modellen, siden jeg er lavere, og den har korte ermer
Jakke som matcher har jeg også

Jeg er ikke veldig opptatt av ekslusiv lokk, mer opptatt av velvære

Folk som ikke har bunad går da med skjørt eller kjoler som rekker til knærne??

Gammel 24-04-07, 22:35   #2
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lekker kjole, og med jakke til syns jeg det er et fint konfirmasjonsantrekk.

Gammel 24-04-07, 22:35   #3
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Bunaden er trang,tung, og jeg får rett og slett dritvondt i ryggen med min ryggskade etter en bilulykke å ha den på lenge.
Kjolen ser ikke akkurat slik ut på meg som på modellen, siden jeg er lavere, og den har korte ermer
Jakke som matcher har jeg også

Jeg er ikke veldig opptatt av ekslusiv lokk, mer opptatt av velvære

Folk som ikke har bunad går da med skjørt eller kjoler som rekker til knærne??

Guri, du virker jo nesten snurt av svarene. Som man roper får man svar. Det var du som dro inn den eksklusive looken. Jeg tror aldri jeg har skrevet ordet før i dag.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 22:37   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Guri, du virker jo nesten snurt av svarene. Som man roper får man svar. Det var du som dro inn den eksklusive looken. Jeg tror aldri jeg har skrevet ordet før i dag.

Jeg må da få svare uten å virke snurt?

Gammel 24-04-07, 22:38   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg må da få svare uten å virke snurt?

Joda, men å skrive at noe gir en eksklusiv look for så å si at man ikke er opptatt av det virker temmelig søkt.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 22:39   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg jo klokketro på kleskapet ditt, og du har nok mang en herlighet som passer godt til en konfirmasjon. Bunad er absolutt ingen nødvendighet.

Når det kommer til kjolen du tenker på, så var den stilig, men jeg synes også den ser litt for "hverdagslig" ut (ja, veldig behagelig ut) til en konfirmasjon.

Gammel 24-04-07, 22:39   #7
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Synes den passer fint til konfirmasjon. At den også er i silke gjør den mer enn nok pyntet for anledningen.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 22:43   #8
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Synes den passer fint til konfirmasjon. At den også er i silke gjør den mer enn nok pyntet for anledningen.

Ja det var derfor jeg skrev inn stoffblandingen og at det gir en ekslusivt look.
Ikke for noe annet,siden den i grunnen er enkel i fasongen

Når man skal sitte sammenlagt ca 4 timer i bil, og ikke i det hele tatt kan regne med at det er plass i privat hjemmet til skifting på en slik dag, tenker jeg litt alternativt.
Bunaden gjør rett og slett vondt å ha på i bil mer enn 15-20 minutter med den ryggen jeg har

Jeg vet også at det ikke er en "stiv" konfirmason

Gammel 24-04-07, 22:50   #9
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når man skal sitte sammenlagt ca 4 timer i bil, og ikke i det hele tatt kan regne med at det er plass i privat hjemmet til skifting på en slik dag, tenker jeg litt alternativt.
Bunaden gjør rett og slett vondt å ha på i bil mer enn 15-20 minutter med den ryggen jeg har

Jeg vet også at det ikke er en "stiv" konfirmason

Jeg tror jeg hadde gjort ganske mye for å finne alternative steder å skifte på framfor å sitte 4 timer i bil med selskapsantrekket på samme hvor komfortabelt det er eller ikke.

Altså.... jeg mener hvis det er det som er en av hovedgrunnene til at dette plagget velges og ikke fordi du synes det er det fineste.

Du synes kjolen er pen og da synes jeg du bør gå for dem, men misunner deg ikke som skal sitte i 4 timer i bil iført samme antrekket du skal ha i selskapet etterpå.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 22:52   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg tror jeg hadde gjort ganske mye for å finne alternative steder å skifte på framfor å sitte 4 timer i bil med selskapsantrekket på samme hvor komfortabelt det er eller ikke.

Altså.... jeg mener hvis det er det som er en av hovedgrunnene til at dette plagget velges og ikke fordi du synes det er det fineste.

Du synes kjolen er pen og da synes jeg du bør gå for dem, men misunner deg ikke som skal sitte i 4 timer i bil iført samme antrekket du skal ha i selskapet etterpå.

Heldigvis bare to timer en vei da
Det er jeg jo vandt til de gangene jeg er på kontoret i rushen, men med bunad blir det veeeldig lenge
Jeg har tenkt alternative skiftesteder, men jeg kjenner ikke en kart på det stedet utenom dit vi skal, og der er det fullt noksom det er

Gammel 24-04-07, 22:53   #11
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

men misunner deg ikke som skal sitte i 4 timer i bil iført samme antrekket du skal ha i selskapet etterpå.

Det tar ikke fire timer å kjøre fra Drammen til Ytre Enebakk. Angelique, du mente vel fire timer tur/retur, men det må da ta kortere tid om du kjører Oslofjordtunnellen. Jeg vil anta at det tar ca en time fra Drammen til Ski, og sist jeg var i Ytre Enebakk brukte jeg bare 10 min fra Ski.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 22:58   #12
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Det tar ikke fire timer å kjøre fra Drammen til Ytre Enebakk. Angelique, du mente vel fire timer tur/retur, men det må da ta kortere tid om du kjører Oslofjordtunnellen. Jeg vil anta at det tar ca en time fra Drammen til Ski, og sist jeg var i Ytre Enebakk brukte jeg bare 10 min fra Ski.

Ja sammenlagt fire timer.
Vi bruker det når vi skal dit

Gammel 24-04-07, 22:48   #13
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Bunad er jo til for en sånn dag men det er slitsomt å ha på i varme dager og når man sitter i mange timer.
Kjolen er kjempefin. Ha på den om du føler deg vel i den.

Gammel 24-04-07, 23:48   #14
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Ta på deg det du vil føle deg mest komfortabel i.
Og du har den bunaden jeg har lyst på.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 21:28   #15
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes kjolen er pen, men for kort til en konfirmasjon. Jeg hadde valgt bunad, eller noe annet med mer lengde. Det er en høytidsdag, og denne kjolen, tross eksklusiv look, roper mer hverdag enn høytid.

Dette er min høyst personlige mening, du gjør selvfølgelig som du vil.

Gammel 25-04-07, 21:29   #16
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjempefin kjole. Absolutt fin nok til en konfirmasjon.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 21:32   #17
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Jeg synes kjolen er pen, men for kort til en konfirmasjon. Jeg hadde valgt bunad, eller noe annet med mer lengde. Det er en høytidsdag, og denne kjolen, tross eksklusiv look, roper mer hverdag enn høytid.

Jeg ville ikke heller gått i så kort kjole i konfirmasjon som denne ser ut på bildet, men Angelique skriver jo at til henne går den rett over kneet. Skjørt rett over kneet har jeg gått med i konfirmasjon også. *Og det gikk bra med meg*

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 21:33   #18
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Forresten synes jeg det oser litt av hvert i denne tråden. Komisk.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 21:35   #19
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Hva er det det oser av, mener du?

Gammel 27-04-07, 10:22   #20
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Enig ... herregud, vet ikke om jeg skal le eller gråte .... det stinker både smålighet og jantelov i denne tråden.

Lurer på om det hadde blitt samme reaksjon hvis det var noen andre som spurte? Eller hvis noen viste frem tilsvarende kjole men kjøpt på Kappahl?

jaja, slik er det vel bare.

Selvfølgelig passer kjolen til konfirmasjon, og selvfølgelig er den eksklusiv (fy fy ord )

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:52.