|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Har du forsikret deg selv og din partner?De fleste forsikrer barna sine, men er dere forsikret selv? Leste et sted at det er flere som forsikrer hundene sine enn seg selv. Hva slags forsikring, og hvilket selskap? |
![]() |
![]() |
#3 |
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du forsikret deg selv og din partner?Vi har helseforsikring og reiseforsikring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du forsikret deg selv og din partner?Dødsforsikring, uføreforsikring og reiseforsikring på oss begge. (+ at vi begge er forsikret gjennom jobben).
-gurgle Sist redigert av gurgle : 02-06-07 kl 08:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Har du forsikret deg selv og din partner?Vi har livsforsikring.
![]() |
![]() |
#6 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Har du forsikret deg selv og din partner?Vi har veldig ok forsikrig gjennom jobben,ellers er jeg ikke forsikret - men det bør vi kanskje tenke på. (Her er det bare prinsen som er forsikret av levende skapninger..bikkja er det ikke)
![]() |
#8 |
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du forsikret deg selv og din partner?Vi har livsforsikring begge to.
![]() |
#9 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Har du forsikret deg selv og din partner?
Samme her. Private livs og uføreforsikringer i gjennom vår bankforbindelse. Livs- og pensjonsforsikringene gjennomjobben er i litt forskjellige selskaper, men jeg tror min nåværende er gjennom Storebrand
![]() |
#10 |
Tenker fortsatt dobbelt
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du forsikret deg selv og din partner?Jeg fikk ikke forsikring sist jeg søkte, så har ikke annen forsikring enn den jeg har på jobb. Men mannen er meget godt forsikret gjennom jobben og den gjelder for kjerring og unger også så den dekker meg opp til en viss grad.
![]() |
#11 |
flisespikker
|
![]() Sv: Har du forsikret deg selv og din partner?Ja, vi har livs- og uføreforsikring begge to. Det skaffet vi oss da vi tok opp boliglån.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Har du forsikret deg selv og din partner?Ja vi er godt forsikret begge to. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Den som gir seg...
![]() Sv: Har du forsikret deg selv og din partner?Ja. Vi har forsikringer.
![]() |
#15 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Har du forsikret deg selv og din partner?Vi har forsikringer gjennom jobben begge to, så vi har bare privat forsikring av ungene.
![]() |
#16 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Har du forsikret deg selv og din partner?Vi har familieforsikring via min jobb, i tillegg har vi en kombinert livs og gjeldsforsikring begge to slik at hvis en faller fra eller blir ufør kan den andre beholde huset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Audacious
|
![]() Sv: Har du forsikret deg selv og din partner?Mannen er forsikret av sine foreldre. Vi har reiseforsikring, men jeg er faktisk den eneste som ikke er forsikret og det er vel litt dumt siden jeg er hovedinntekten for husstanden.
![]() |
#18 |
awesom
|
![]() Sv: Har du forsikret deg selv og din partner?Mannen er godt forsikret, jeg er halvgodt forsikret. (jeg holder på og fikse nye forsikringer nå så jeg blir godt forsikret jeg og snart.
![]() |
#19 |
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
![]() Sv: Har du forsikret deg selv og din partner?Ja, vi er forsikret begge to.
![]() |
#20 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Har du forsikret deg selv og din partner?Ja, vi er forsikret begge to. Mannen veldig godt og jeg halvgodt. Holder på å skal ordne ny forsikring til meg. Ungene er forsikret også. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|