|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du forsikret deg selv og din partner?Dødsforsikring, uføreforsikring og reiseforsikring på oss begge. (+ at vi begge er forsikret gjennom jobben).
-gurgle Sist redigert av gurgle : 02-06-07 kl 08:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Har du forsikret deg selv og din partner?Vi har livsforsikring.
![]() |
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Har du forsikret deg selv og din partner?Vi har veldig ok forsikrig gjennom jobben,ellers er jeg ikke forsikret - men det bør vi kanskje tenke på. (Her er det bare prinsen som er forsikret av levende skapninger..bikkja er det ikke)
![]() |
#5 |
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du forsikret deg selv og din partner?Vi har livsforsikring begge to.
![]() |
#6 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Har du forsikret deg selv og din partner?
Samme her. Private livs og uføreforsikringer i gjennom vår bankforbindelse. Livs- og pensjonsforsikringene gjennomjobben er i litt forskjellige selskaper, men jeg tror min nåværende er gjennom Storebrand
![]() |
#7 |
Tenker fortsatt dobbelt
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du forsikret deg selv og din partner?Jeg fikk ikke forsikring sist jeg søkte, så har ikke annen forsikring enn den jeg har på jobb. Men mannen er meget godt forsikret gjennom jobben og den gjelder for kjerring og unger også så den dekker meg opp til en viss grad.
![]() |
#8 |
flisespikker
|
![]() Sv: Har du forsikret deg selv og din partner?Ja, vi har livs- og uføreforsikring begge to. Det skaffet vi oss da vi tok opp boliglån.
![]() |
#10 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du forsikret deg selv og din partner?Tjukke folk får ikke forsikring
![]() |
|
|