|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Lettvinn vegetarmiddag for nybegynnereStorebror har foreslått 1 vegetar i uka, med fokus på bønner og linser. Mannen og jeg er positive. De to yngste mindre positive, men vi prøver dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Lettvin vegetarmiddag for nybegynnereDet er kanskje et banalt forslag, men hva med salat i skåler (godt med bønner til), hvor alle plukker det de liker best, og eventuelt med tortillalefser eller pitabrød til? (Nå så jeg at dere trenger glutenfritt, men dere bruker kanskje slike produktet likevel? ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Lettvin vegetarmiddag for nybegynnereDisse er veldig gode: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lettvin vegetarmiddag for nybegynnereSamboeren min bruker ofte ost i ulike former. F.eks. kan paneer brukes i mange sauser, også de som ikke er indiske.
![]() |
![]() |
#5 |
I mål
|
![]() Sv: Lettvin vegetarmiddag for nybegynnere
Ja, vi gjør allerede sånn ganske mye. Jeg tenker mest på noen nye mer typiske vegetarretter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Lettvin vegetarmiddag for nybegynnereBrokkolikaker er mine barn glade i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lettvin vegetarmiddag for nybegynnereJeg bruker bønner og linser i alt det kan puttes bønner og linser i. Sist redigert av Hyacinth : 11-01-19 kl 13:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Trøtt
|
![]() Sv: Lettvin vegetarmiddag for nybegynnereLiker dere indisk mat? I såfall er indisk saus (gjerne på glass) med kikerter eller blomkål en fantastisk "nybegynner" vegetarmiddag. Sammen med salat og naan vil de fleste barn og voksne like det.
![]() |
#10 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Lettvin vegetarmiddag for nybegynneredaal er veldig godt.
![]() |
#11 |
Bare sær
![]() Sv: Lettvin vegetarmiddag for nybegynnereBolognesesaus med linser istedenfor kjøtt blir spist av alle her.
![]() |
#12 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Lettvin vegetarmiddag for nybegynnere
Hørtes godt ut. HAr du link til en oppskrift?
![]() |
#13 |
*_*
|
![]() Sv: Lettvin vegetarmiddag for nybegynnereBuddha bowl. Kan lages i uttallige varianter. Jeg liker denne kombinasjonen veldig godt, den er i tillegg vegansk:
![]() |
![]() |
#14 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Lettvin vegetarmiddag for nybegynnereChili sin carne med ris og salat til.
![]() |
#15 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Lettvin vegetarmiddag for nybegynnereIndisk linsegryte og meksikansk bønnegryte er gjengangere her.
![]() |
![]() |
#16 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Lettvinn vegetarmiddag for nybegynnereNoen av mine favoritter
![]() |
#17 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lettvinn vegetarmiddag for nybegynnere |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Lettvinn vegetarmiddag for nybegynnereForøvrig synes jeg at helt vanlig lasagne der karbonadedeig byttes ut med revet søtpotet og ekstra masse løk er veldig, veldig godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lettvinn vegetarmiddag for nybegynnereKanskje noe å finne her |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Lettvinn vegetarmiddag for nybegynnereChili sin carne er barnevennlig i allefall. Jeg lager med kidneybønner og svarte bønner, og serverer med ris og tortillachips.
![]() |
|
|