Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Koronaregler: Vi kan ikke ha gjester på julaften hvis jeg er i fritidskarantene, nei?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-21, 17:49   #1
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Koronaregler: Vi kan ikke ha gjester på julaften hvis jeg er i fritidskarantene, nei?

Det begynner å gå opp for meg at julaften sannsynligvis ikke blir som planlagt. Jeg vet at vi ikke er alene, men det er ike mindre trist av den grunn

Jeg var nærkontakt sist uke og tok en pcr på lørdag morgen, som var dag 3. Nå har det gått nesten 2,5 døgn, og jeg har enda ikke fått svar. Har fått beskjed om at det tar 1-3 dager.

Dersom denne testen er negativ er jeg "bare" i fritidskarantene, dvs at jeg kunne ha gått tilbake på jobb dersom det var aktuelt (jobber i skolen, så ferie nå).

Jeg må også ta en test på dag 7 for å slippe helt fri fra karantene, dag 7 er på onsdag. Hvis det tar like lang tid som nå risikerer jeg å ikke få svar før 1.juledag

Hvis det skjer så kan vi vel ikke ha gjester på julaften? Finner ikke at det står direkte om besøk ved fritidskarantene, men regner med at besøk havner inn under "nei".

Tolker jeg rett?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:51.