|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Koronaregler: Vi kan ikke ha gjester på julaften hvis jeg er i fritidskarantene, nei?Det begynner å gå opp for meg at julaften sannsynligvis ikke blir som planlagt. Jeg vet at vi ikke er alene, men det er ike mindre trist av den grunn
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Koronaregler: Vi kan ikke ha gjester på julaften hvis jeg er i fritidskarantene,Eg tolker det må same måte som deg. Veldig kjedeleg! Håper du får raskt svar på onsdagens pcr, det kan jo kome same/neste dag om du er heldig!
![]() |
#3 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Koronaregler: Vi kan ikke ha gjester på julaften hvis jeg er i fritidskarantene,Nei. Hilsen en som gambler veldig på å få svar på PCR i tide.
![]() |
#5 |
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Koronaregler: Vi kan ikke ha gjester på julaften hvis jeg er i fritidskarantene,Min nevø er i samme situasjon og har bestilt time til 23.desember på privat testsenter. Det koster 1400kr tror jeg han sa, men garantert svar på 12 timer. Kanskje det finnes noe sånn der du bor?
![]() |
#6 |
Klar
|
![]() Sv: Koronaregler: Vi kan ikke ha gjester på julaften hvis jeg er i fritidskarantene,Hvis du er frisk som en fisk, tar hjemmetester de siste dagene OG bare venter på svar på PCR såeh... Jeg tror ikke jeg hadde droppet julebesøk som var veldig viktig for meg eller de som kom da. Ikke 9 dager etter at jeg ble satt i karantene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Koronaregler: Vi kan ikke ha gjester på julaften hvis jeg er i fritidskarantene,Du tolker rett, ja. Håper neste test går raskere å få svar på og er negativ!
![]() |
#8 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Koronaregler: Vi kan ikke ha gjester på julaften hvis jeg er i fritidskarantene,Jeg har lest at det holder med hjemmetest. Skal prøve å finne artikkelen igjen.
![]() |
#9 |
I mål
|
![]() Sv: Koronaregler: Vi kan ikke ha gjester på julaften hvis jeg er i fritidskarantene,Det står ikke spesifisert pcr etter 7 dager her nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Koronaregler: Vi kan ikke ha gjester på julaften hvis jeg er i fritidskarantene,Vi fikk beskjed om at hjemmetest holder. Beskjeden fra smitteteamet var valgfri hjemme eller pcr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Koronaregler: Vi kan ikke ha gjester på julaften hvis jeg er i fritidskarantene,Ah ja, selvtest skal vel holde. Særlig hvis første PCR er negativ.
![]() |
#12 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Koronaregler: Vi kan ikke ha gjester på julaften hvis jeg er i fritidskarantene,
Svoger er i samme situasjon, og fikk beskjed om at så lenge første PCR-test er negativ, holder det med hurtigtest på dag 7.
![]() |
#13 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Koronaregler: Vi kan ikke ha gjester på julaften hvis jeg er i fritidskarantene,Seriøst?! Vi fikk beskjed om PCR fra koronatelefonen. Hjemmetest er jo perfekt!
![]() |
#14 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Koronaregler: Vi kan ikke ha gjester på julaften hvis jeg er i fritidskarantene,Hadde glatt kjørt hjemmetest og ferdig.
![]() |
#15 |
Strikker
![]() Sv: Koronaregler: Vi kan ikke ha gjester på julaften hvis jeg er i fritidskarantene,Det er jo fantastisk om det er ok med heimetesting! 😃
![]() |
#16 |
I mål
|
![]() Sv: Koronaregler: Vi kan ikke ha gjester på julaften hvis jeg er i fritidskarantene,Jeg synes det sies mye ulikt rundt omkring, når det står bare test på Helse Norge hadde jeg forholdt meg til det. De pleier være oppdaterte, jeg er mye der inne og leser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Koronaregler: Vi kan ikke ha gjester på julaften hvis jeg er i fritidskarantene,Jeg erfarer det samme som apan. Vi har fått annen beskjed fra koronatelefonen enn det som står på Helsenorge. Det har ført til en del forvirring når ulike familier får ulike beskjeder og så følger opp ulikt.
![]() |
#18 |
Ferdig!
![]() Sv: Koronaregler: Vi kan ikke ha gjester på julaften hvis jeg er i fritidskarantene,Jeg er ganske sikker på at du må ta PCR test også dag 7 for å teste deg ut av fritidskarantenen. Jeg forholder meg til fhi.no, jeg tolker det også slik på helsenorge, men der står det en test dag 7. Det er ikke soesifisert der hvordan test, men leser man hele avsnittet under ett så mener jeg man må tolke det som pcr test |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Koronaregler: Vi kan ikke ha gjester på julaften hvis jeg er i fritidskarantene,Nakstad svarer på akkurat dette i VG i dag. Han sier PCR på dag 7. :/
![]() |
#20 |
Strikker
![]() Sv: Koronaregler: Vi kan ikke ha gjester på julaften hvis jeg er i fritidskarantene,
Ja, det var vel for godt til å være sant
![]() |
|
|