|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hjelp, jeg skal til GrancaI november, en uke. Jeg og sønn(23). Avslappning og strand, mest mulig stille og rolig |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Drømmer
|
![]() Sv: Hjelp, jeg skal til Grancahttps://www.arguineguinpark.es/no/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hjelp, jeg skal til GrancaVi har bodd på Riu Palace Oasis i Maspalomas. Helt nydelig. Rolig område, men ikke langt til restauranter og barer hvis man trenger det, supergod frokost, og god middagsbuffet. Alltid ledige solsenger. Rett ved stranda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hjelp, jeg skal til GrancaHvert der hver vinter siste 10-15 årene. Du ønsker å bo mellom arquineguin og Mogan, sjekk kart. Mest værsikkert, mye mindre vind enn de andre plassene. Arquineguin er veldig rolig. Mye nordmenn er fastboende. Puerto rico er mye pub etc. amadores, arquineguin,patalavaca, Mogan kan kanskje passe dere?
![]() |
#5 |
Glad
|
![]() Sv: Hjelp, jeg skal til GrancaMor og jeg bodde i Puerto Rico i vinter, etter gode tips herfra og fra venninne som også drar fast hit. Hotellet var nylig pusset opp, husker ikke navnet akkurat nå. Men det var ganske rimelig, rolig og fint. Mulig å kjøpe enkle retter. Vi likte oss godt og jeg selv kunne tenke meg tilbake. Selv om mor nok syns det var mye bakker.
![]() |
#6 |
Glad
|
![]() Sv: Hjelp, jeg skal til GrancaHotellet het Servatur Hartaguna. Servatur er en kjede hvor jeg tror Stordalen er medeier. Iallefall er hotellene preget av å ha ordnede områder og rent og ryddig.
![]() |
#7 |
Ferdig!
![]() Sv: Hjelp, jeg skal til GrancaTakk for tips dere! Jeg sjekker ut |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hjelp, jeg skal til GrancaVar på Riu Vistamar i fjor, hele bøtteballetten. Mamma og pappa er der hvert eneste år, i oktober/november stort sett.
![]() |
#9 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hjelp, jeg skal til GrancaGubben og jeg var på Granca i november 2019 og bodde på Servatur Green Beach. Helt supert.
![]() |
#11 |
Ferdig!
![]() Sv: Hjelp, jeg skal til Granca
Hvordan er stranden der? Fått et annet tips om det hotellet også |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hjelp, jeg skal til GrancaDet begynner å bli noen år siden, men jeg har bodd to ganger på dette hotellet: |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hjelp, jeg skal til GrancaDet var i november såjeg bare vasset åå den stranden. Ville heller badet på Anfi del mar. En liten spasertur langs strandpromenaden unna. Massevis av spisesteder der også. Veldig fint.
![]() |
#15 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hjelp, jeg skal til GrancaVar der i fjor sammen med yngste datter, og drar nedover også i høst. Vi vil ha hotell med treningsrom, så det begrenser seg en del mtp hva som er tilgjengelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hjelp, jeg skal til GrancaAmadoresstranda er veldig fin ja. Har stort sett vært der med små barn, men vi likte oss der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hjelp, jeg skal til GrancaDu vil bo i området mellom patalacaca og amadores. Der er det best klima i vintermånedene. Jeg hadde også villet anbefale green beach. Hyggelig å rusle til stranda ved Anfi del mar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hjelp, jeg skal til GrancaVi var på raddison hotellet i januar, og kommenterte at det var langt på dag-Isj flr sola kom til green beach?
![]() |
#19 |
Ferdig!
Takk for tips, alle! Etter mye surring rundt på internettet endte jeg opp med dette hotellet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Så bra! Vi var i hvert fall veldig fornøyd i fjor. Da reiste vi med vanlig rutefly og bestilte hotell via hjemmesiden deres, og da fikk vi inkludert tilgang til … hva skal man kalle det, massasje-basseng? én gang. Basseng med mange ulike dyser man kunne plasser seg foran. Artig opplevelse, men ikke noe jeg kunne tenkt meg å betale for. Er ikke noe spamenneske. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|