Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hjelp, jeg skal til Granca

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-24, 00:04   #16
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, jeg skal til Granca

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Var der i fjor sammen med yngste datter, og drar nedover også i høst. Vi vil ha hotell med treningsrom, så det begrenser seg en del mtp hva som er tilgjengelig.

Hotellet vi har valgt både i fjor og i år er Gloria Palace Amadores som - til tross for navnet - ligger nærmere Puerto Rico enn Amadores. Det er uansett bare 15-20 minutters spasertur fra PR til Amadores. Bra, men ganske dyrt hotell med upåklagelig utsikt, store rom og variert & god frokost. Fint å jogge rundt omkring, for ikke å snakke om mulighetene til fjelltur. Vi brukte ikke stranda i PR, men Amadoresstranda som vi opplevde som både finere og mer nedpå. Fint å bade der selv om min tålmodighet blir satt på prøve hvis jeg skal ligge på stranda og «slappe av».

Takk for tips, alle! Etter mye surring rundt på internettet endte jeg opp med dette hotellet.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:46.