Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

På barrikadene!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-08, 21:50   #1
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

På barrikadene!

Vel kanskje ikke men når det ser ut som Trondheims beste kulturtilbud til små barn er i fare, da blir jeg sur.

I morgen tar jeg Mazungen fri og møter opp på Torget 11 til protest/ støttekonsert for Musikkanesjens hus.

Kanskje noen blir med?

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 21:52   #2
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: På barrikadene!!!!

Jeg har ikke mulighet til å stille, men jeg skulle gjerne vært der. Hører ikke hjemme noe sted om Musikkmanesjen forsvinner.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 10:45   #3
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På barrikadene!

Lykke til i kampen!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 11:07   #4
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Burde absolutt vært der, men har ikke mulighet i dag. Jeg forstår ikke hvordan Trondheim kommune kan unngå å se hvor bra tilbudet til Musikkmanesjen er. :grmf:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 11:15   #5
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan dessverre ikke stille (siden jeg bor 60 mil eller mer fra Trondheim), men jeg er der i ånden. Ingenting er tristere enn at gode kulturtilbud legges ned og jeg håper dere når frem med kampen og aksjonen deres.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 11:43   #6
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lykke til i kampen.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 15:25   #7
Maz
Pauset

Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Det er jo fullt mulig å melde seg inn i Redd Musikkmanesjen gruppen på facebook...

Konserten var flott og Mazungen og jeg ble intervjuet av avisen også.

Skjedde jo noe morsomt også Idd prøvde å fortelle meg at jeg var flink på djembe, jeg lo så høyt og støyende at han prøvde på engelsk fordi han trodde jeg lo av ham. Måtte jo pressisere at det var konseptet om at jeg var flink jeg lo av. Jeg er jo så ufattelig talentløs at det er morsomt. Men gøy er det.

Gammel 18-01-08, 15:39   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er Musikkmanesjen? :nysgjerrig:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 15:43   #9
Maz
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hva er Musikkmanesjen? :nysgjerrig:

Det er et kulturtilbud for de minste. Starter fra de er helt små. Musikk fra livets begynnelse.

De har også hatt en del tilbud til barnehager og åpent musikkverksted.

www.musikkmanesjen.no

På siden ders finner du også en linkt til utrolig mye bra instrumenter.

Gammel 18-01-08, 15:50   #10
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aha. Høres veldig spennende ut!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 15:53   #11
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Skjedde jo noe morsomt også Idd prøvde å fortelle meg at jeg var flink på djembe, jeg lo så høyt og støyende at han prøvde på engelsk fordi han trodde jeg lo av ham. Måtte jo pressisere at det var konseptet om at jeg var flink jeg lo av. Jeg er jo så ufattelig talentløs at det er morsomt. Men gøy er det.

Hehe. Så du har ikke vært med på djembekursene hans, da? Jeg var med for en tid tilbake, men nå kræsjer det med Sokk sin korøvelse. Vurderer å skaffe barnevakt om det blir flere kurs. :har egen djembe:

Gikk dere forresten på lørdagsgruppe i høst?

Gammel 18-01-08, 18:25   #12
Maz
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Hehe. Så du har ikke vært med på djembekursene hans, da? Jeg var med for en tid tilbake, men nå kræsjer det med Sokk sin korøvelse. Vurderer å skaffe barnevakt om det blir flere kurs. :har egen djembe:

Gikk dere forresten på lørdagsgruppe i høst?

Nei, vi sluttet til sommeren.

Men ja, jeg har vært med på djembekurs.

At jeg lo høylytt av "du er jo så flink" har muligens en sammenheng med at jeg er

a) er tilnærmet tonedøv
b) mangler rytmesans
c) mangler koordinasjon

med andre ord ikke en naturlig djembespiller. Men fy flate så morsomt det er.

Men djembe fikk jeg til bursdagen min i fjor.

Synes absolutt du bør skaffe barnevakt når han får ut fingeren igjen. Han lovet meg det.

Som jeg sa så kan jeg i det minste gi ham noe å le av....

Gammel 18-01-08, 18:50   #13
Maz
Pauset

Standard

Du torsk, har trommen i sekk, og har skjegg?

Idiotisk spørsmål en Torsk må vel ha skjegg.

Gammel 18-01-08, 23:49   #14
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Du torsk, har trommen i sekk, og har skjegg?

Idiotisk spørsmål en Torsk må vel ha skjegg.

Hehe. Jeg har en svart trommebag til djemben ja, og har ofte ukes/14dagersskjegg. Da jeg gikk på trommekurs (hm, det het vel trommekafe da) hadde jeg også ganske så langt hår, det er en god del kortere nå. Har vi vært på kurs sammen, tror du?

Gammel 18-01-08, 23:50   #15
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi fikk også brev forrige uke, med beskjed om at kulturskolen måtte spare inn og derfor antageligvis måtte si opp noen elever.

Gammel 18-01-08, 23:55   #16
Noba
🎈

Noba sin avatar

Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Oi, at jeg ikke har visst om dette da. Lillemor elsker musikk og har en flott rytme og jeg har tenkt lenge hun burde få være med på en fritidsaktivitet som har med musikk å gjøre. Jentene våre er vel like gamle Maz? Hva går det ut på og hvor omfattende er det jenta di er med på?

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 07:39   #17
Maz
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Hehe. Jeg har en svart trommebag til djemben ja, og har ofte ukes/14dagersskjegg. Da jeg gikk på trommekurs (hm, det het vel trommekafe da) hadde jeg også ganske så langt hår, det er en god del kortere nå. Har vi vært på kurs sammen, tror du?

Jeg er ikke sikker. Det var ganske få når jeg begynte. Kommer bare på et "passende " hankjønn. Han hadde trommen i ryggsekk husker jeg.

Jeg er lett gjenkjennelig da, komplett uten talent og med SÅRE FINGRE.

Gammel 19-01-08, 07:42   #18
Maz
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Oi, at jeg ikke har visst om dette da. Lillemor elsker musikk og har en flott rytme og jeg har tenkt lenge hun burde få være med på en fritidsaktivitet som har med musikk å gjøre. Jentene våre er vel like gamle Maz? Hva går det ut på og hvor omfattende er det jenta di er med på?

Vi gikk på lørdagsgruppe frem til sommeren 2007 men da var hun vel stor. Jeg er lei for det. Kulturskolens alternativer er mini cello og mini fiolin. Det er ikke helt oss. Ergo har vi ikke noe tilbud nå.

Men Mazungen går på balett og på turn (flexi). Jeg savner musikkmanesjen fordi tilbudet der handlet om "musikkglede".

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:01.