Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

På barrikadene!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-08, 23:55   #1
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: På barrikadene!

Oi, at jeg ikke har visst om dette da. Lillemor elsker musikk og har en flott rytme og jeg har tenkt lenge hun burde få være med på en fritidsaktivitet som har med musikk å gjøre. Jentene våre er vel like gamle Maz? Hva går det ut på og hvor omfattende er det jenta di er med på?

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 07:42   #2
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: På barrikadene!

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Oi, at jeg ikke har visst om dette da. Lillemor elsker musikk og har en flott rytme og jeg har tenkt lenge hun burde få være med på en fritidsaktivitet som har med musikk å gjøre. Jentene våre er vel like gamle Maz? Hva går det ut på og hvor omfattende er det jenta di er med på?

Vi gikk på lørdagsgruppe frem til sommeren 2007 men da var hun vel stor. Jeg er lei for det. Kulturskolens alternativer er mini cello og mini fiolin. Det er ikke helt oss. Ergo har vi ikke noe tilbud nå.

Men Mazungen går på balett og på turn (flexi). Jeg savner musikkmanesjen fordi tilbudet der handlet om "musikkglede".

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:33.