Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Crocs Adara

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-08, 11:37   #1
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Crocs Adara

Må berre skryte av desse sandalane.
Dei er veldig gode og gå i og veldig fine på foten, smale og stilige til hverdags. Lite "sølv"merke på og (der det står crocs på eine reima over).
Eg har kjøpt dei på Taylorshoes. ca 250 kr inkl frakt. Finnes i fleire farger. Meir grå i sålen desse enn på bilde.

Gammel 08-05-08, 14:28   #2
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crocs Adara

Fine. Jeg falt litt for disse jeg.

Ser de har samme salgsprisen som dine. Jeg har aldri bestilt der inne før, hva slags fraktmåte velger du?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 14:50   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De kan jeg tenke meg!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 17:59   #4
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Ser de har samme salgsprisen som dine. Jeg har aldri bestilt der inne før, hva slags fraktmåte velger du?

Det heiter vel first class international, skal vere 14 eller 15 dollar.

Gammel 08-05-08, 22:03   #5
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Bruker du de som badesko eller til å gå med?

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 22:09   #6
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har faktisk aldri kjøpt Crocs før, er de generelt store eller små i størrelsene?

Gammel 08-05-08, 22:15   #7
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg har faktisk aldri kjøpt Crocs før, er de generelt store eller små i størrelsene?

Det vanskelige er at de varierer litt...

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 22:18   #8
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte str. 8 til min mor i morsdaggave, og de passet perfekt til meg. Bestilte så et par i str. 8 til meg selv fra samme butikk (www.taylorshoes.com) og de var altfor små.

Gammel 08-05-08, 22:22   #9
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Bruker du de som badesko eller til å gå med?

Bruker de som vanlige sandaler inne og ute, med og uten sokker.

Gammel 08-05-08, 22:24   #10
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Ja det kan varierer, dei blir visst produsert ulike plasser.
Eg har str W8 i Crocs Cayman og W7 i desse. Bruker 39.

Gammel 08-05-08, 22:31   #11
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Bruker de som vanlige sandaler inne og ute, med og uten sokker.

Hm.. kunne tenke meg et par på stranda når jeg leker med ungene. Så gode ut.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 22:32   #12
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Hm.. kunne tenke meg et par på stranda når jeg leker med ungene. Så gode ut.

Ypperlig til det.

Gammel 08-05-08, 23:02   #13
B@mbi
Aktiv

B@mbi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
B@mbi er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Må berre skryte av desse sandalane.
Dei er veldig gode og gå i og veldig fine på foten, smale og stilige til hverdags. Lite "sølv"merke på og (der det står crocs på eine reima over).
Eg har kjøpt dei på Taylorshoes. ca 250 kr inkl frakt. Finnes i fleire farger. Meir grå i sålen desse enn på bilde.

Hvordan er str på denne modellen? Smal type?
Har nemlig sett på disse en stund, men ikke klart å bestemme meg.
(Bruker w6 i cayman, mens w7 er for små i prima )

Gammel 08-05-08, 23:08   #14
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av B@mbi, her.

Hvordan er str på denne modellen? Smal type?
Har nemlig sett på disse en stund, men ikke klart å bestemme meg.
(Bruker w6 i cayman, mens w7 er for små i prima )

Smalare enn Cayman ja. Eg bruker w7 i desse. Har w8 i Cayman. Bruker str39. Desse er akkurat i w7, cayman w8 er romslige.

Gammel 08-05-08, 23:21   #15
B@mbi
Aktiv

B@mbi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
B@mbi er litt kul
Standard

Takk

Gammel 08-05-08, 23:21   #16
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse har jeg kjøpt, Celeste.
Utrolig fine med stoff på oversiden.
De er smale, og litt mindre i størrelsen enn Cayman.

Gammel 09-05-08, 07:09   #17
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Disse har jeg kjøpt, Celeste.
Utrolig fine med stoff på oversiden.
De er smale, og litt mindre i størrelsen enn Cayman.

Jeg har også disse, lærretstoffet er litt sårt i helen ved lang bruk, ble litt sår.

Jeg har jo også

De er herlige å gå med og finere i RL. Jeg skulle egentlig ha en annen type men de var utsolgt.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 08:34   #18
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Disse har jeg bestilt i brunt. Skal hente de på posten etterpå. Jeg bruker ikke ekspress når jeg bestiller, det er vel 15$ det koster. Tar uansett aldri mer enn 1 uke før de kommer.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 08:40   #19
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Disse har jeg bestilt i brunt. Skal hente de på posten etterpå. Jeg bruker ikke ekspress når jeg bestiller, det er vel 15$ det koster. Tar uansett aldri mer enn 1 uke før de kommer.

Ok, si ifra hvordan størrelsen var da og hvordan de er på når du får dem.

Gammel 09-05-08, 08:43   #20
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Adra har jeg også - bare helsorte. De er gode å gå i.

Crocs blir laget i forskjellige fabrikker (i forskjellige land) så derfor kan størrelsen være forskjellig. (Sto på en lapp som hang på crocsene jeg kjøpte)

Sist redigert av Che : 09-05-08 kl 08:50.
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:31.