Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Crocs Adara

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-08, 08:34   #1
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Crocs Adara

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Fine. Jeg falt litt for disse jeg.

Ser de har samme salgsprisen som dine. Jeg har aldri bestilt der inne før, hva slags fraktmåte velger du?

Disse har jeg bestilt i brunt. Skal hente de på posten etterpå. Jeg bruker ikke ekspress når jeg bestiller, det er vel 15$ det koster. Tar uansett aldri mer enn 1 uke før de kommer.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 08:40   #2
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Disse har jeg bestilt i brunt. Skal hente de på posten etterpå. Jeg bruker ikke ekspress når jeg bestiller, det er vel 15$ det koster. Tar uansett aldri mer enn 1 uke før de kommer.

Ok, si ifra hvordan størrelsen var da og hvordan de er på når du får dem.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 09:32   #3
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Det skal jeg gjøre. Jeg har Mary Jane fra før av og der har jeg både str 9 og 10 og de er nesten like.

Gammel 15-05-08, 21:00   #4
B@mbi
Aktiv

B@mbi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
B@mbi er litt kul
Standard

Jeg fikk mine Adara i dag. De er jammen flotte Ikke klumpete, gode på foten. Og helt passe i str. Bestilte i chocolate/cotton candy.

Gammel 15-05-08, 21:23   #5
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av B@mbi, her.

Jeg fikk mine Adara i dag. De er jammen flotte Ikke klumpete, gode på foten. Og helt passe i str. Bestilte i chocolate/cotton candy.

Så bra du blei fornøyd. Eg er superglad i mine.

Gammel 16-05-08, 17:40   #6
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Da har jeg fått skoene. De er smalere enn f.eks Mary Jane, men størrelsen ellers var ca samme. Jeg bestilte 10 og bruker 40 til vanlig. Men har Mary Jane i str 9 som passer, og har hatt noen andre Mary Jane i str 9 som var hakket for små. Fine var de, men min vrist gjorde seg ikke noe særlig i de skoene, så jeg har lagt de ut for salg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:40.