|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Er det noe du anser deg for spesielt flink/god til?Da mener jeg at du merker godt at du er et hakk bedre enn de fleste i akkurat dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?Nei, det tror jeg ikke er noenting faktisk.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?Tja, jeg er ganske god til å lære ungdomsskoleelever matte..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?Jeg er flink i spansk.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?Jeg er bedre til å synge enn de fleste av mine venninner. Men jeg er ikke god nok til å ha det som levebrød altså.
![]() |
#8 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?Jeg kan iallefall påberope meg den egenskap at jeg er flink til å kjefte. Føler meg til tider helt håpløs. Takk gudene for at jeg er gift med en manne-mann som setter meg på plass og ikke lar meg ture frem i utide. Men stakkars barna mine som til tider får gjennomgå. :verdens dårligste samvittighet: |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?
Jeg er desverre ganske god på å kjefte jeg og |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Øh...nei.
![]() |
#14 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?Det jeg er flinkest til, er å skrive, og der er jeg flinkere enn de fleste. Og så er jeg flink til å forklare, og flink til å lese korrektur og språkvaske. (Jeg bruker alt dette mye i jobben, og har dermed fått mye trening i det også.)
![]() |
#16 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?Jeg er god til å innhente informasjon, sette ting i sammenheng, og legge det fram på forståelig vis for andre folk.
![]() |
#17 |
Pauset
|
![]() Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?Skal vi se. Jeg startet ikke denne tråden uten grunn nemlig. Jeg må bare få sagt et par ting her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?Jeg er usedvanlig flink til å rote. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?Tja. Jeg er god på logistikk, organisering og å se logikk og helhet. Og noenlunde god på sjøsjing av leiligheter og positivt livssyn. (og fra tid til annen rocker jeg med kamera, men det går i bølger.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Jeg er fæl på å være ironisk..... Og sikkert sarkastisk og. På tirsdag møter jeg de nye elevene mine og da må jeg passe meg litt.... heldigvis er jeg ikke dum, så jeg bruker det ikke på elever med mindre jeg kjenner de VELDIG godt. Andre voksne folk får derimot gjennomgå. Tror faktisk jeg har klart å være ironisk i løpet av de fire første dagene på jobb denne uka. Men først etter at jeg fikk følelesen av at det var ok der... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|