|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?
Jeg er fæl på å være ironisk..... Og sikkert sarkastisk og. På tirsdag møter jeg de nye elevene mine og da må jeg passe meg litt.... heldigvis er jeg ikke dum, så jeg bruker det ikke på elever med mindre jeg kjenner de VELDIG godt. Andre voksne folk får derimot gjennomgå. Tror faktisk jeg har klart å være ironisk i løpet av de fire første dagene på jobb denne uka. Men først etter at jeg fikk følelesen av at det var ok der... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?Jeg er god til å synge.
![]() |
![]() |
#4 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?
Dette kunne jeg nesten ha skrevet selv-alt sammen |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
*_*
|
![]() Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink/god til?Jeg er god på mat. Og en kløpper til å analysere og å se de store linjene. Jeg er kjapp i oppfattelsen (selv om jeg har et par blind-spots der det virkelig ikke er noen hjemme) og god på å formulere meg skriftlig. Har en usedvanlig god hukommelse når det kommer til sosiale sammenhenger. Husker folk, fjes, samtaler og datoer.
![]() |
![]() |
|
|