Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det noe du anser deg for spesielt flink/god til?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-08, 23:18   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg er desverre ganske god på å kjefte jeg og

Jeg også. Og så er jeg ganske god på sarkasmer.

Gammel 17-08-08, 23:21   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg også. Og så er jeg ganske god på sarkasmer.

Jeg er fæl på å være ironisk..... Og sikkert sarkastisk og. På tirsdag møter jeg de nye elevene mine og da må jeg passe meg litt.... heldigvis er jeg ikke dum, så jeg bruker det ikke på elever med mindre jeg kjenner de VELDIG godt. Andre voksne folk får derimot gjennomgå. Tror faktisk jeg har klart å være ironisk i løpet av de fire første dagene på jobb denne uka. Men først etter at jeg fikk følelesen av at det var ok der...

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 07:22   #3
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg er god til å synge.
Og jeg er, etter sigende, en svært god skuespiller også.

I tillegg skriver jeg knakende gode noveller og dikt.
*finnes ikke beskjeden*

Så at Elinblu sa hun var en god korrekturleser - det er jeg også.
Norskkunnskapene mine ligger høyt, min bookingmann tilkaller meg hver gang han har skrevet en mail, så alt skal kunne gå rett for seg.

I tillegg har jeg en imponerende (og til tider irriterende, både for andre og for meg) evne til å huske sangtekster, filmreplikker, filmtitler, regissører og andre irrelevante fakta.

Gammel 18-08-08, 08:33   #4
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg er fæl på å være ironisk..... Og sikkert sarkastisk og. På tirsdag møter jeg de nye elevene mine og da må jeg passe meg litt.... heldigvis er jeg ikke dum, så jeg bruker det ikke på elever med mindre jeg kjenner de VELDIG godt. Andre voksne folk får derimot gjennomgå.

Dette kunne jeg nesten ha skrevet selv-alt sammen Vet ikke om det er en positiv egenskap å være sakastisk/ ironisk? Galgenhumor er vel nært beslektet med disse, og det trenger jeg mye av i jobben min. ( Har samme jobb som deg Anne C..)
Ellers er jeg god på å skrive sanger/dikt

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 08:47   #5
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink/god til?

Jeg er god på mat. Og en kløpper til å analysere og å se de store linjene. Jeg er kjapp i oppfattelsen (selv om jeg har et par blind-spots der det virkelig ikke er noen hjemme) og god på å formulere meg skriftlig. Har en usedvanlig god hukommelse når det kommer til sosiale sammenhenger. Husker folk, fjes, samtaler og datoer.

Også er jeg flink til å inkludere outsidere, for eksempel den nye på jobben eller en venninnes nye kjæreste.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:59.