|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har tro på forbedring
|
![]() Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruket?Jeg bruker sykt mye tid på forum. FP og 2 andre lukkede forum. Jeg kan ikke ha det slik. Det er altfor mye annet som bør gjøres - jeg bør rydde, sy, lese, skrive brev etc.
![]() |
#2 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketJeg bruker mye tid, primært her og på ett annet forum. Jeg tenker at det er greit så lenge jeg er singel og så lenge jeg holder det mest til kveldstid (og litt innom på jobb når jeg trenger et avbrekk). Hvis jeg møter en mann må jeg nok kutte drastisk.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketJeg sitter foran PCen og gubben foran TV, ser ikke noe forskjell på det. Men jeg kunne jo selvfølgelig gjort noe fornuftig istede. Men antagelig hadde jeg bare blitt sittende foran TV sammen gubben. På PCen driver jeg med digital scrappping, og det er en måte for meg å slappe av på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketJeg bruker mye tid på kveldene på forum og nett forøvrig, og har ingen umiddelbare planer om å kutte ned på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketForum og nett går ikke ut over annet enn TV-titting for mitt vedkommende, men jeg har aldri tenkt at jeg bør kutte ut FP fordi jeg ikke klarer å få med meg en hel episode av Top Model.
![]() |
#6 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketHar jeg brukt pc'en til litt mer fornuftig og "skapende" ting, så føler jeg liksom at det har vært noe annet. Jeg er kronisk altså.
![]() |
#7 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketTja, tipper max en time for dag. Noen ganger mer, andre ganger er jeg ikke "innom" i det hele tatt. Er bare her og på facebook ( men der er jeg begynt å gå lei...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketJeg brukter 3-5 timer hver kveld på forum, i tillegg til litt nå og da på dagtid, og vet at jeg absolutt bør kutte ned.
![]() |
#10 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruket
Her er jeg også.
![]() |
#12 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruket
![]() |
#13 |
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketJeg tror jeg og Elise er litt like når det gjelder databruk og hva som skal til for å IKKE bruke den |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Etylbarbital
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketHar dere som har dårlig samvittighet ambisjoner om å gjøre noe kjedelig og "fornuftig" på kveldstid, altså? Det er jo avslappende og ren mentalhygiene på linje med å henge i sofaen foran TVen. For meg er det kvalitetstid med meg selv (og ikke rent sjeldent med mannen, siden han også er her).
![]() |
#15 |
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketJeg har ikke dårlig samvittighet |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketJeg er så og si bare her på FP og jeg tror det eneste som virkelig lider under min forumbruk er TV-tittingen min. Når TV-en sender tull i alle kanaler og dere skriver mye morsomt, tror jeg det er bedre for min mentale hygiene at jeg bruker tiden min her fremfor foran TV-en med hjernedøde realityshows og annen møkk.
![]() |
#17 |
By the Sea
|
Jepp - det er en av mine skills også! :multitasker:
![]() |
#18 |
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketJeg har vel tendens til å sitte for mye i perioder ja. Men nå er det ikke så ille, ikke på kveldstid i hvert fall. Da blir det ofte en time eller så. Men kaster vekk noe studietid på forum og sufring ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Etylbarbital
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketSå kjedelig å gå rundt med dårlig samvittighet hele tiden.
![]() |
#20 |
By the Sea
|
![]() |
|
|