Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Finnes julenissen?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Hva svarer dere barna?
Ja, julenissen finnes. 36 48,00%
Nei, han finnes ikke. 26 34,67%
Unngår å svare, eller vrir sannheten på andre måter 1 1,33%
Annet ... 12 16,00%
Deltakere: 75. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-08, 13:54   #1
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Finnes julenissen?

Ja, hva svarer dere når deres barn spør om det? Vi har aldri hatt nisse, jeg selv har ikke vokst opp med det heller, så jeg har ikke noe problem med å si sannheten når barna våre spør om det. Jeg vet ikke om jeg uansett hadde klart å løyet for barna mine.

Eldstemann på 6 år spurte for noen måneder om det. Da svarte jeg, vil du vite det svaret barn kanskje vil høre, eller sannheten. Først svarte hun at hun ville ha barneversjonen. Da svarte jeg: Ja, han finnes. Hun så nøye på meg og sa: Ok, jeg vil ha sannheten. Jeg svarte at han finnes ikke. Hun ble litt skuffet, men tok det veldig bra. Hun spurte her om dagen om tannfeen fantes, og jeg måtte være ærlig igjen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:15.