|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I farta!!
|
![]() Feire jul hjemme?Lurer på hvor mange av dere som feirer juleaften hjemme hos dere selv?. Når begynte med dere det?, har dere alltid besøk eller er dere kun husets familie?, når begynte dere å feire hjemme?. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Feire jul hjemme?vi har feiret hjemme de siste 6 årene, med unntak av for to år siden, da var vi hos svigermor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Feire jul hjemme?Vi feirer hjemme hos oss selv,begynte med det for 3år siden.Da hadde vi fått 3 barn og ville lage egne tradisjoner for dem.Veldig deilig å slippe å dra med seg 70 gaver frem og tilbake
![]() |
#5 |
Har ikke tittel
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Feire jul hjemme?Vi skal være hjemme på julaften. Har vært slik de siste 3-4 årene. Vi får min mor og hennes mann på besøk, og kanskje min bror. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Feire jul hjemme?Jeg har feiret hjemme de siste femten årene eller noe sånt, og kan ikke tenke meg noe annet. Jeg vil at barna skal ha minner fra julen hjemme hos oss, og lage vår egen jul. Av og til har vi en eller to besteforeldre på besøk på selve julaften. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Feire jul hjemme?Vi feirer hjemme. Dette er 5. jula vi gjør det. Veldig deilig å slippe og pakke og reise bort, men som Leandra sier, det blir litt mer jobb på mor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
blid
![]() Sv: Feire jul hjemme?Dette blir femte jula vi feirer hjemme hos oss selv
![]() |
#9 |
Tusenkunstner
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Feire jul hjemme?Dette blir 2.året vi feirer hjemme.
![]() |
#10 |
Live and let live
|
![]() Sv: Feire jul hjemme?Vi feirer annethvert år hos svigers og annethvert år hos min bror sammen med mine foreldre. Foreløpig, så er det veldig kjekt å kunne samles slik pga småbarn på samme alder, men jeg gleder meg også til å feire hjemme hos oss selv når tiden er inne for det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Feire jul hjemme?Samboer, barna og jeg skal feire sammen hjemme. Neste jul skal vi feire i nybygget hus, da er det plass til mange flere.
![]() |
#12 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Feire jul hjemme?
![]() |
#13 |
Nattrangler
![]() Sv: Feire jul hjemme?Siden vi fikk barn så har vi stort sett vært hjemme bortsett fra et par tre ganger, mine foreldre har som regel alltid vært her, + noen ganger flere i familien,
![]() |
#14 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Feire jul hjemme?Vi har feiret jul hjemme hos oss selv siden vi fikk Storebror.
![]() |
#15 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Feire jul hjemme?Vi feirer jul hjemme og begynte med det da vi kjøpte stort hus (8 år siden). Jeg orker ikke drasse 3 barn rundt til familie - det er ikke slik jul jeg ønsker meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Feire jul hjemme?Vi har feiret jul hjemme de siste 7 årene.
![]() |
#17 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Feire jul hjemme?Vi varierer litt. Noen ganger hjemme, noen ganger hos svigers og noen ganger hos mine foreldre. Regelen er at vi feirer annethvert år med de ulike familiene. Foreløpig har vi kun feiret hjemme når vi er med min familie. Vi har ikke hatt plass til hele mannens familie hjemme. Fra sommeren av er ikke det et problem lengre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Feire jul hjemme?Vi feiret hjemme når vi giftet oss. Vi trodde jo vi skulle være tre da, men slik var det jo ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Feire jul hjemme?Vi har feiret nesten alle julaftner hjemme siden vi fikk storebror for 13 år siden. Vi har våre foreldre annen hvert år. Når mine foreldre kommer, kommer også mine søsken, og når mine svigerforeldre kommer, kommer også min kjæres farmor. Ellers har vi alltid plass rundt bordet til de som av en eller annen grunn måtte ønske å komme til oss julaften. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
*Happy*
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Feire jul hjemme?Vi feiret jul hjemme for 4 år siden, året etter var vi hos foreldrene mine. De neste 2 årene har vi vært hjemme, og vi kommer til å fortsette med å være hjemme hos oss.
![]() |
|
|