Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julelys, på hus, trær og busker

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-09, 09:49   #1
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Julelys, på hus, trær og busker

Synes du det kan bli for mye av det gode? Her jeg bor er det 2-3 hus som er hentet fra USA hver jul. Og det er jo mange som henger julelys på veranda, vinduer, takrenner, busker og trær.

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke synes det er veldig pent. Det ser rett og slett for harry ut. Å pynte et vindu, og en busk er jo helt greit. Men mange ganger føler jeg det blir for lite system i det enkelte henger opp. Rotete rett og slett.

Synes du det er pent eller stygt? Det plager meg selvsagt ikke, jeg synes bare ikke personlig at det er så veldig flott. Jeg tenker også inni meg: Strømregningen må jo bli dyr den måneden.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:50.