|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Peppy!
|
![]() Sv: Julelys, på hus, trær og busker
Vårt står på skråtak, og står veldig bra der også. Med flatt hustak kan man jo virkelig dra det langt! Der kan du jo sette et lysende barnekor og ha julemusikk strømmende fra taket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julelys, på hus, trær og buskerHvor har du kjøpt reinsdyret og hvor mange månedslønner koster det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Julelys, på hus, trær og buskerSpør han da |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Forelska
|
![]() Sv: Julelys, på hus, trær og buskerPersonleg smak:
![]() |
![]() |
#28 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Europris har hatt noen litt større varianter med lys på har jeg sett. Husker ikke hva de koster, men de koster vel under 1000 lappen tror jeg. Plantasjen har også veldig mye juledekorasjonslys, så mulig de også kan ha noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
This is normal!
|
Der skrev visst du det jeg tenkte (bortsett fra at jeg vil ha begrensninger på fjøsnissene også). Maks noen hvite lys i en busk. Jeg tror ikke jeg hadde blitt begeistret for å se naboens blinkende nisse og barnekor utenfor kjøkkenvinduet i flere uker. Jeg liker bedre den litt stille og ikke så overglitrende julen, jeg.
![]() |
![]() |
|
|