Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Telenor-frustrasjon. What to do?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-09, 13:51   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Telenor-frustrasjon. What to do?

Jeg kjøpte mobil og abonnement fra Telenors nettsider for 2 1/2 år siden. Etter den tid har moren min fått koblet meg på sin FriFamilie.

I går fant jeg en mobil og et abonnement på Telenors nettsider som jeg forsøkte å bestille over nett. Da jeg kom fram til betaling, fikk jeg melding om at jeg kun er bruker av mitt eget abonnement, men at det er moren min som er eier. Det er kun hun som kan kjøpe ny mobil og abonnement til meg.

En telefon og påfølgende lang samtale med Telenors kundeservice(!?) gir meg følgende opplysning: Det er en feil at moren min står oppført som eier. Servicemannen hos Telenor sier at alt vil ordne seg etter at jeg har bekreftet at jeg vil eie eget abonnement og han har snakket med moren min på telefon og fått bekreftet det samme. Han spør om jeg fortsatt vil stå oppført i FriFamilie, noe jeg på det tidspunkt synes høres greit ut. Avtalen er at han sperrer FriFamilie i 24 timer og ringer moren min med det samme for å få bekreftelsen han trenger. Da må jeg med andre ord bestille ny telefon og abonnemet i løpet av det nærmeste døgnet. To timer etter denne samtalen har moren min fremdeles ikke fått noen telefon fra Telenor, så jeg får henne til å ringe selv for å gi dem bekreftelsen de har sagt de trenger. Dette er ingen enkel affære, viser det seg. Etter mye om og men får hun beskjed om at det er i orden og at databasen med opplysningene om eierforhold av mitt abonnement skal oppdateres i løpet av natta.

Det har ikke skjedd.

Nå har jeg sendt mail til kundeservice der jeg skriver at jeg forventer at de ordner opp fort. Standard-bekreftelse tilbake om at jeg kan forvente svar innen tre dager.

Jeg har slettes ikke tålmodighet til dette. Vurderer sterkt å finne meg en annen mobilleverandør, men det vil vel neppe løse så mye i første omgang? Jeg vil jo beholde mobilnummeret mitt, og da må jeg uansett vente på at Telenor skal løsrive abonnementet fra moren min?

Hva ville du ha gjort?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:43.