Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Telenor-frustrasjon. What to do?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-09, 22:39   #9
Chiffre
Profesjonelt paranoid
 
Chiffre sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 386
Chiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populær
Standard

Sv: Telenor-frustrasjon. What to do?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Vi har begge betalende abonnement, ja. Jeg trodde greia var at man må ha felles faktura. Man har jo lov til å ha nære venner på FriFamilie, og det er rart om en person skal eie sine venners abonnement?

Du kan ha med kontantkortabonnementer som er registrert på andre personer, ja, men tydeligvis ikke regningsbaserte.

Fra http://telenor.no/privat/mobil/tjene...er/frifamilie:
Alle regningsbaserte mobilabonnement innen FriFamilie står oppført på én eier over 18 år. Du får derfor en felles faktura for alle mobilabonnementene.

Chiffre er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no