Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mange sider ser du i diskusjonene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Jeg ser
80 innlegg pr side i trådene (5 sider i eksempeltråden) 27 44,26%
20 innlegg pr side i trådene (20 sider i eksempeltråden) 17 27,87%
Annet 17 27,87%
Deltakere: 61. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-10, 17:14   #1
nam
Ser flere sider enn..

nam sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Hvor mange sider ser du i diskusjonene?

Som f.eks denne tråden på ca 400 innlegg: http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=78859 Ser du at tråden er på 5 sider, eller 20 sider ?

Jeg har sett det er en del her inne som sier at de har problemer med å finne frem blandt alle sidene i en diskusjon. Kanskje ikke alle vet at det er mulig å gjøre trådene lettere å lese, ved å forandre på hvor mange innlegg som vises på hver side?

Her kan du gjøre det.

Vedlagte bilder
Filtype: png Bilde 59.png (95,9 KB, 28 visninger)
nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 17:15   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange sider ser du i diskusjonene?

Jeg har 80 innlegg pr side.

Gammel 14-03-10, 17:19   #3
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor har du bare med to alternativer?

Jeg har femti innlegg pr. side, av og til er jeg på steder med treg nettilgang, og da blir 80 sider litt i tyngste laget.

Gammel 14-03-10, 17:26   #4
nam
Ser flere sider enn..

nam sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Hvorfor har du bare med to alternativer?

Jeg har femti innlegg pr. side, av og til er jeg på steder med treg nettilgang, og da blir 80 sider litt i tyngste laget.

Alterntiv 3 står der i spørreundersøkelsen. "Annet".

Forumstandard, max eller annet.

Gammel 14-03-10, 17:26   #5
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har 50 innlegg pr side. Jeg prøvde 80, men leser tydeligvis så sakte eller driver å multitasker, så jeg opplevde hele tiden å være kastet ut når jeg skulle bytte side.

Gammel 14-03-10, 17:28   #6
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har 50 siden det er så fint og rundt tall.
Noe mindre kunne jeg ikke tenke meg, og med bare 10 eller 20 innlegg per side blar man seg jo i hjel.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 17:28   #7
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nam, her.

Det er jo derfor alterntiv 3 står der i spørreundersøkelsen.

"Annet". Forumstandard, max eller annet.

Men siden "annet" dekker veldig mange andre alternativer, har jeg en hypotese om at du vil ende opp med veldig mange "annet" og dermed en undersøkelse som ikke er verdt så mye.

Gammel 14-03-10, 17:31   #8
nam
Ser flere sider enn..

nam sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Men siden "annet" dekker veldig mange andre alternativer, har jeg en hypotese om at du vil ende opp med veldig mange "annet" og dermed en undersøkelse som ikke er verdt så mye.

Ja, det kan godt være. Skulle vel heller skrevet "annet antall meldinger pr side enn de to over."

Gammel 14-03-10, 17:33   #9
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har 30 innlegg pr. side.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 18:00   #10
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har 80 innlegg pr side.

Gammel 14-03-10, 18:25   #11
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Jeg har 50 innlegg pr. side. Synes det er akkurat passe.

Gammel 14-03-10, 18:47   #12
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Jeg ser 80 innlegg pr. side, synes det fort blir for mange sider å bla seg gjennom ellers. :lat:

Gammel 14-03-10, 19:54   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hater å bla, det er jo bare stress, så jeg har selvsagt 80 innlegg per side. Jo færre sider, jo bedre.

Gammel 14-03-10, 23:09   #14
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg elsker å bla så jeg har 20 innlegg pr side (standardvisning?). Eier ikke konsentrasjon når jeg er gravid og syns det er lettere å huske sidetall enn hvor på siden det jeg ønsker å kommentere står (uten at jeg har fått innarbeidet multiquote-knappen eller noen gang ser ut til å gjøre det) så da blir det slik.

Sist redigert av Odelia : 14-03-10 kl 23:10. Årsak: Det kunne jo ha vært en fordel å lære seg å telle..
Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 23:11   #15
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

80 per side. Skulle ønske meg flere innlegg per side, som Iset synes jeg det er kjedelig å bla.

Gammel 14-03-10, 23:12   #16
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

15 her også, og tror det er standardvisning, ettersom jeg aldri har endret noe.

Gammel 14-03-10, 23:14   #17
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

15 her også, og tror det er standardvisning, ettersom jeg aldri har endret noe.

Flere som ikke kan telle, ja

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 23:17   #18
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Flere som ikke kan telle, ja

18 står det her, nå, ja, og fortsatt på samme side. Det stod nemlig 15 da jeg svarte.

Gammel 14-03-10, 23:19   #19
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser bare en side i diskusjonene - min!

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 23:24   #20
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg ser bare en side i diskusjonene - min!

Jeg syntes det var litt rart at noen klarte å se 80 sider av en diskusjon.... *imponert!*

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:25.