Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du like frittalende IRL som du er her inne?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-09, 15:39   #1
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Er du like frittalende IRL som du er her inne?

Det var bare det jeg lurte på.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 15:42   #2
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?

Nja. Jeg er kjent for å være lite konfliktsky og ganske direkte av meg. Men jeg er nok litt mer ettertenksom i virkeligheten. Dvs jeg tenker litt mer før jeg kaster meg ut i en diskusjon. Det er ikke bare å "slå av" når man ikke gidder mer.

Nå er også dette et diskusjonsforum, dvs et sted man skal utveksle meninger. Jeg kan godt si at jeg ikke har like mye meninger sånn i det daglige, og jeg bruker ikke så mye tid på å kverulere med folk. Da ville jeg nok slitt meg ut tror jeg. Så svaret er vel nei, og jeg mener også at det bare skulle mangle egentlig. Et diskusjonsforum er nettopp _det_. Mitt private liv i "RL" er noe helt annet. Men jeg kan stå for det aller meste jeg har sagt her, uten å blunke.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 15:57   #3
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Ja, det vil jeg si.. Kan nesten si at jeg er "snillere" her. Jeg kan til tider være ganske frekk..

Gammel 10-11-09, 16:00   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er omtrent den samme, tror jeg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 16:18   #5
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Stortsett lik.

Gammel 10-11-09, 16:21   #6
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg er mye mer diplomatisk her enn hva jeg er RL, i hvert fall på fritiden. På jobb er jeg omtrent det samme som her.

Men jeg er mye flinkere til å diskutere muntlig enn skriftlig, så jeg trives egentlig bedre med å diskutere RL enn her.

Det Esme sa.

Jeg er brutalt ærlig og mangler der derre sletteknappen i RL.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 17:39   #7
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Nja. Jeg er kjent for å være lite konfliktsky og ganske direkte av meg. Men jeg er nok litt mer ettertenksom i virkeligheten. Dvs jeg tenker litt mer før jeg kaster meg ut i en diskusjon. Det er ikke bare å "slå av" når man ikke gidder mer.

Nå er også dette et diskusjonsforum, dvs et sted man skal utveksle meninger. Jeg kan godt si at jeg ikke har like mye meninger sånn i det daglige, og jeg bruker ikke så mye tid på å kverulere med folk. Da ville jeg nok slitt meg ut tror jeg. Så svaret er vel nei, og jeg mener også at det bare skulle mangle egentlig. Et diskusjonsforum er nettopp _det_. Mitt private liv i "RL" er noe helt annet. Men jeg kan stå for det aller meste jeg har sagt her, uten å blunke.

Jeg signerer dette, du sier egentlig det jeg tenker her, Joika.

Gammel 10-11-09, 18:27   #8
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg tror jammen Joika sa alt det jeg som stemmer på meg.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 15:42   #9
Left
Passiv

Standard

Jepp.

Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 15:44   #10
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er mye mer diplomatisk her enn hva jeg er RL, i hvert fall på fritiden. På jobb er jeg omtrent det samme som her.

Men jeg er mye flinkere til å diskutere muntlig enn skriftlig, så jeg trives egentlig bedre med å diskutere RL enn her.

Gammel 10-11-09, 15:55   #11
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er derimot mye flinkere skriftlig. Jeg trenger tid til å formulere meg, så jeg er elendig til å diskutere muntlig.

Jeg er for øvrig like frittalende IRL som her inne, men jeg føler ikke for å forklare mitt ståsted like mye IRL som jeg gjør her inne. IRL blir det mer "sånn tenker jeg". Her på FP føler jeg at jeg må utdype det jeg står for i større grad.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 15:57   #12
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Yes, sikkert mer også.

Gammel 10-11-09, 17:10   #13
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg er derimot mye flinkere skriftlig. Jeg trenger tid til å formulere meg, så jeg er elendig til å diskutere muntlig.

Jeg er for øvrig like frittalende IRL som her inne, men jeg føler ikke for å forklare mitt ståsted like mye IRL som jeg gjør her inne. IRL blir det mer "sånn tenker jeg". Her på FP føler jeg at jeg må utdype det jeg står for i større grad.

Ja, sånn er jeg også. Det er mye enklere å forklare seg skriftlig synes jeg.

Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 08:07   #14
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jepp. Jeg diskuterer sjelden IRL.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 22:44   #15
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er også sånn. Bruker nok kroppsspråket mye, og det blir jo borte her.
Jeg er vel like god/dårlig til å diskutere muntlig som skriftlig, men bruker da som nevnt kroppspråket også.

Gammel 10-11-09, 15:45   #16
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Nei. Jeg er nok ikke det. Jeg synes det er enklere å si meningen min her, når jeg skjuler meg foran skjermen. Jeg er innadvent, og sjenert IRL. Problemer med å se folk i øynene når jeg prater.

Jeg utrykker meg i tillegg mye bedre skriftlig enn muntlig.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 15:45   #17
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg er en grå liten mus som aldri tør å si meningen min.

Gammel 10-11-09, 15:47   #18
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Godt du får utløp for det her da.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 15:50   #19
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Right.

Jeg tror jeg er mye den samme.. Men det er jo litt lenger vei fra tanke til tastatur da, så det hender vel jeg rekker å komme på mye morsommere ting her enn irl..

Gammel 10-11-09, 17:18   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nja. Jeg er jo ærlig men sier selvsagt ikke alltid ting rett ut. Jeg er nok mer diplomatisk i RL enn på internett, men det er vel også fordi dette er et diskusjonsforum der vi oftere diskuterer heftige temaer enn det jeg er vant med i RL. Da er det jo naturlig at det blir høyere temperaturer på internett enn i RL.

Jeg er også mye dårligere på å formulere meg muntlig enn skriftlig i hete diskusjoner. Vet ikke helt hva jeg skal si, blir paff, for sint eller begynner å grine. Når jeg skriver, kan jeg bruke god tid på å tenke over det jeg skal si, og samtidig evt. sjekke opp fakta før jeg buser ut med noe. Veldig nyttig.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:37.