|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Er du like frittalende IRL som du er her inne?Det var bare det jeg lurte på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Pauset
|
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?Nja. Jeg er kjent for å være lite konfliktsky og ganske direkte av meg. Men jeg er nok litt mer ettertenksom i virkeligheten. Dvs jeg tenker litt mer før jeg kaster meg ut i en diskusjon. Det er ikke bare å "slå av" når man ikke gidder mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?Jepp. |
![]() |
![]() |
#4 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?Jeg er mye mer diplomatisk her enn hva jeg er RL, i hvert fall på fritiden. På jobb er jeg omtrent det samme som her.
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?Nei, jeg er en grå liten mus som aldri tør å si meningen min.
![]() |
#6 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?Nei. Jeg er nok ikke det. Jeg synes det er enklere å si meningen min her, når jeg skjuler meg foran skjermen. Jeg er innadvent, og sjenert IRL. Problemer med å se folk i øynene når jeg prater.
![]() |
#8 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?Mer frittalende i RL. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?
Right.
![]() |
#12 |
Textrovert
|
Jeg er derimot mye flinkere skriftlig. Jeg trenger tid til å formulere meg, så jeg er elendig til å diskutere muntlig.
![]() |
#13 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?Ja, det vil jeg si.. Kan nesten si at jeg er "snillere" her. Jeg kan til tider være ganske frekk..
![]() |
#14 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?Yes, sikkert mer også.
![]() |
#15 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?Nix. Jeg er veldig langt fra like frittalende i RL som her. Dvs jeg er like frittalende på ikke-personlige ting (krig og fred og politikk og sånn), men det er veldig mange ting av privat art jeg kun har tatt opp her og ikke i RL.
![]() |
#18 |
Mother of Dragons
|
Så morsomt at folk er så forskjellige! For meg er det helt uaktuelt og unaturlig å snakke om mannen min her på nettet. Da snakker jeg heller med en venninne som kjenner både meg og mannen min, det føler jeg er mindre utleverende. Uten at jeg egentlig mener at det ene er mer eller mindre utleverende altså.
![]() |
#19 |
© All rights reserved
|
Det Esme sa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?Ja
![]() |
|