Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Kjøpte ringetone på iphone, men nå vil ikke ITunes synke den tilbake

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-10, 12:51   #1
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.817
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Kjøpte ringetone på iphone, men nå vil ikke ITunes synke den tilbake

Okey, først må jeg jo si at jeg er veldig fornøyd med den nye telefonen min. Apple har virkelig skjønt betydningen av brukervennlighet.
Men når det kommer til ITunes, så kjenner jeg at tålmodigheten får prøvd seg flere ganger.
I går så kjøpte jeg meg en ringetone fra itunes på telefonen. Fikk lastet ned og alt var vel. I dag når jeg koblet telefonen til pcen for å legge over ny musikk, så la jeg over ringetonen fra telefon til pc.. men så.. av en eller annen grunn ble ringetonen slettet fra telefonen. Jeg har den fysiske filen på pcen, den ligger i ITunes biblioteket, men jeg får ikke overført den til telefonen igjen ...
WTF????
"Ringetonen ble ikke kopiert til IPhone enheten fordi du ikke er autorisert til å spille den på denne maskinen"
Er det noen som har litt peiling på Apple sin lille snevre verden og hvordan den fungerer???

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 14:06   #2
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.798
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøpte ringetone på iphone, men nå vil ikke ITunes synke den tilbake

Abbonerer- har akkurat samme problem...

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 14:18   #3
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.444
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøpte ringetone på iphone, men nå vil ikke ITunes synke den tilbake

Kan det være det samme som dette problemet? Jeg bannet en del timer over dette før jeg fikk fikset det.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 14:33   #4
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.817
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøpte ringetone på iphone, men nå vil ikke ITunes synke den tilbake

Problemet ligner, men hvis det hadde vært problemer med pcen, så ville jeg hatt problemer med alle sangene jeg har kjøpt.

Altså.. jeg har kjøpt flere sanger i itunes på pcen - disse fungerer helt fint og jeg får synkronisere fram og tilbake.
Jeg har kjøpt en ringetone i itunes på telefonen. Denne fungerer helt fint på pcen, men jeg får ikke lagt den inn igjen på telefonen. Da får jeg en sånn autoriserings feilmelding. Slik jeg da forstår support siden, så er det da autoriseringen av selve telefonen som ikke fungerer som den skal da?

Hvis jeg laster ned den samme ringetonen en gang til, så vil jeg vel bli belastet med betaling for ringetonen dobbelt opp?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 14:49   #5
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.444
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøpte ringetone på iphone, men nå vil ikke ITunes synke den tilbake

Da blir det ikke helt det samme nei. Håper du finner løsning på problemet. Har du prøvd å google?

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 15:14   #6
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.817
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøpte ringetone på iphone, men nå vil ikke ITunes synke den tilbake

Har tatt å sendt en mail til Support, så får jeg se om jeg får noe fornuftig svar der i fra.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 15:29   #7
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøpte ringetone på iphone, men nå vil ikke ITunes synke den tilbake

http://audiko.net/

Gratis ringetoner. Dra dem over i ringetonebiblioteket etter at du har lastet ned, og synkroniser.

Dog ikke egentlig svaret på spørsmålet ditt.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 15:57   #8
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.817
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøpte ringetone på iphone, men nå vil ikke ITunes synke den tilbake

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

http://audiko.net/

Gratis ringetoner. Dra dem over i ringetonebiblioteket etter at du har lastet ned, og synkroniser.

Dog ikke egentlig svaret på spørsmålet ditt.

Still, takk for tipset!

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no