|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Er det (nesten) bare jeg som ikke er så motebevisst, mon tro?Jeg har nok et kjedeligere forhold til klær enn de fleste.
![]() |
#2 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det (nesten) bare jeg som ikke er så motebevisst mon tro?Høh? Er du meg? Bortsett fra avløserbiten kunne jeg skrevet alt selv. Jeg, som en gang i tiden måtte velge mellom å bli sminkør og jurist da jeg skulle velge utdannelse....
![]() |
#3 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Er det (nesten) bare jeg som ikke er så motebevisst mon tro?Jeg er ikke så veldig opptatt av mote. Men jeg liker å pynte meg, kjøpe nye klær og finne fine ting som passer sammen. Om klærne jeg går i er på moten eller ei har aldri bekymret meg.
![]() |
![]() |
#4 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Er det (nesten) bare jeg som ikke er så motebevisst mon tro?Skal sies at jeg ikke er så glad i å kjøpe klær. Jeg er veldig liten, så når jeg er i London handler jeg inn plenty i petit-butikker, guriland så mye mer gøy det er da!!
![]() |
#5 |
Off the map.
|
![]() Sv: Er det (nesten) bare jeg som ikke er så motebevisst mon tro?Er ikke noen jåledukke jeg heller.
![]() |
#6 |
Textrovert
|
![]() Sv: Er det (nesten) bare jeg som ikke er så motebevisst mon tro?Jeg er ikke motebevisst. Jeg liker ikke å shoppe, og har null interesse av å lese om mote. Men jeg liker å kle meg noenlunde pent, da, så egentlig skulle jeg ønske jeg hadde litt mer interesse enn det jeg har.
![]() |
#7 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Er det (nesten) bare jeg som ikke er så motebevisst mon tro?Jeg liker fine klær. Men de må kle meg (i den grad det lar seg gjøre) og jeg dropper glatt fads som ser tåpelig ut på meg.
![]() |
![]() |
#8 |
Til tider hjulbeint
|
![]() Sv: Er det (nesten) bare jeg som ikke er så motebevisst mon tro?Jeg er opptatt av at klærne skal se ok ut på kroppen, de skal være hele og ikke slitt, men utover det så bryr jeg meg lite om mote. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
intro
|
![]() Sv: Er det (nesten) bare jeg som ikke er så motebevisst mon tro?Jeg kan ikke påberope meg å være særlig motebevisst, men er nok over middels opptatt av klær. Litt påvirket av moten blir man jo enten man vil eller ikke, men jeg har brukt samme farger og noenlunde samme snitt på klærne i mange, mange år. Jeg synes det er veldig gøy med klær og er nok litt jålete.
![]() |
![]() |
#10 |
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det (nesten) bare jeg som ikke er så motebevisst mon tro?Jeg bruker ikke særlig mye tid på mote og klær. Sitter aldri å sikler i nettbutikker etc. Klær som er usaklig dyre har jeg heller ikke noe til overs for. Jeg kan kjøpe kvalitet da... Men å kjøpe en kjole til 1500 kr, og bruke den noen ganger for å så føle man har brukt den opp kommer ikke til å skje.
![]() |
#11 |
maler
|
![]() Sv: Er det (nesten) bare jeg som ikke er så motebevisst mon tro?Jeg har som resten av folka på jobb en uniform av overtrekksbukser og ullundertøy. Og skifter til jobbklær på jobb. Jeg har noen fine plagg jeg bruker når jeg skal ut på fritiden, men stort sett er jeg veldig lite jålete. Men jeg trener på å bli litt mer dame, jeg vil gjerne kunne se skikkelig ut. Og jeg vil egentlig begynne å sminke meg daglig også, men jeg er så innmari b-menneske. Når jeg da er utstyrt med mørke vipper og bryn fra naturens side blir det liksom ikke så superhelkrise uten, men det ser jo vesentlig bedre ut med. *ønsker meg noe enkel hverdagssminke*
![]() |
#12 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det (nesten) bare jeg som ikke er så motebevisst mon tro?Jeg liker å pynte meg mer nå enn før....
![]() |
#13 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det (nesten) bare jeg som ikke er så motebevisst mon tro?
Foundation, pudder el., og maskara er enkel hverdagssminke....trenger ikke være mer enn det i hverdagen
![]() |
#14 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Er det (nesten) bare jeg som ikke er så motebevisst mon tro?Jeg melder meg her, jeg er så kjedelig atte.
![]() |
#15 |
Helt konge
|
![]() Sv: Er det (nesten) bare jeg som ikke er så motebevisst mon tro?Jeg er absolutt ikke noe moteikon, det kan man trygt si. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Er det (nesten) bare jeg som ikke er så motebevisst, mon tro?Jeg har aldri vært spesielt opptatt av mote. Dessuten er det vanskelig nok som det er å finne klær som sitter fint på meg. Skulle jeg i tillegg tatt hensyn til mote ville jeg ikke funnet noenting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det (nesten) bare jeg som ikke er så motebevisst, mon tro?Det har gått i bølger må jeg innrømme. For noen år siden brydde jeg meg mindre men det har tatt seg betraktelig opp. Jeg har passert 40,har nokså romslig budsjett, og er fornøyd med kropp og vekt! Er opptatt av å ta vare på "skallet" mitt nå som jeg har blitt noe eldre.. - føler meg vel når jeg ser bra ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
*_*
|
![]() Sv: Er det (nesten) bare jeg som ikke er så motebevisst, mon tro?Etter at jeg oppdaget nettshopping har jeg blitt drastisk mer jålete. Har alltid likt å pynte meg, men hater å gå i klesbutikker. Mote er jeg ikke speiselt opptatt av, mest av alt fordi jeg ikke får til å følge med på trendene. Så jeg kler meg i det jeg liker selv, og noen ganger treffer jeg.
![]() |
![]() |
#19 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Er det (nesten) bare jeg som ikke er så motebevisst, mon tro?Kunne skrevet det meste av HI selv - bortsett fra det med avløserbiten.
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Er det (nesten) bare jeg som ikke er så motebevisst, mon tro?Jeg er veldig lite motebevisst, og kan være nokså gnien på å bruke penger på meg selv, der burde jeg kanskje bli litt flinkere.
![]() |
|
|