Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er det (nesten) bare jeg som ikke er så motebevisst, mon tro?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-11, 08:24   #1
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det (nesten) bare jeg som ikke er så motebevisst mon tro?

Jeg har som resten av folka på jobb en uniform av overtrekksbukser og ullundertøy. Og skifter til jobbklær på jobb. Jeg har noen fine plagg jeg bruker når jeg skal ut på fritiden, men stort sett er jeg veldig lite jålete. Men jeg trener på å bli litt mer dame, jeg vil gjerne kunne se skikkelig ut. Og jeg vil egentlig begynne å sminke meg daglig også, men jeg er så innmari b-menneske. Når jeg da er utstyrt med mørke vipper og bryn fra naturens side blir det liksom ikke så superhelkrise uten, men det ser jo vesentlig bedre ut med. *ønsker meg noe enkel hverdagssminke*

Gammel 18-01-11, 08:31   #2
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg har som resten av folka på jobb en uniform av overtrekksbukser og ullundertøy. Og skifter til jobbklær på jobb. Jeg har noen fine plagg jeg bruker når jeg skal ut på fritiden, men stort sett er jeg veldig lite jålete. Men jeg trener på å bli litt mer dame, jeg vil gjerne kunne se skikkelig ut. Og jeg vil egentlig begynne å sminke meg daglig også, men jeg er så innmari b-menneske. Når jeg da er utstyrt med mørke vipper og bryn fra naturens side blir det liksom ikke så superhelkrise uten, men det ser jo vesentlig bedre ut med. *ønsker meg noe enkel hverdagssminke*

Foundation, pudder el., og maskara er enkel hverdagssminke....trenger ikke være mer enn det i hverdagen

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 08:39   #3
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg melder meg her, jeg er så kjedelig atte.
Handler vel klær 2-3 ganger i året, fordi jeg må. Da tar jeg et skikkelig røsk og handler fort for 3-5 tusen kroner, litt avhengig av årstiden. Det er dyrere å kjøpe klær i vinterhalvåret.
Jeg liker å pynte meg i den grad at jeg liker å se velstelt og ordentlig ut. Jeg har vel verdens kjedeligste klesskap, og verdens minste. Jeg handler stort sett i kjedebutikkene når jeg kjøper basisklær, Veromoda og Kappahl er helt ok.
Kjedelige bukser, ensfargede t-skjorter med lang arm og noen tunikaer og kjoler. Jeg holder meg til enkle plagg sånn at alt kan kombineres.
Jeg elsker ChillN og lignende plagg men sånt spanderer jeg på meg kun når jeg har bursdag, da tar jeg en liten shoppingrunde som gave fra mannen.

Jakker og sko legger jeg en del penger i, jeg må ha varme jakker og skikkelig fottøy. Men jeg kan fint bruke samme jakka og samme skoene i flere år før det byttes ut så lenge det ikke er slitt.
Sminke eksisterer heller ikke. Jeg har ikke bare verdens minste klesskap, også verdens minste "stæsjhylle" på badet. En god deo, en eller to gode parfymer og en flaske fuktighetskrem som kun brukes om jeg er solbrent.

Men mannen synes jeg er fin.
Som han sier, han elsker at jeg er ei sånn kjerring som aldri bruker lang tid på badet og alltid er kjapp når vi skal noe.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:01.