|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
maler
|
![]() Sv: Er det (nesten) bare jeg som ikke er så motebevisst mon tro?Jeg har som resten av folka på jobb en uniform av overtrekksbukser og ullundertøy. Og skifter til jobbklær på jobb. Jeg har noen fine plagg jeg bruker når jeg skal ut på fritiden, men stort sett er jeg veldig lite jålete. Men jeg trener på å bli litt mer dame, jeg vil gjerne kunne se skikkelig ut. Og jeg vil egentlig begynne å sminke meg daglig også, men jeg er så innmari b-menneske. Når jeg da er utstyrt med mørke vipper og bryn fra naturens side blir det liksom ikke så superhelkrise uten, men det ser jo vesentlig bedre ut med. *ønsker meg noe enkel hverdagssminke*
![]() |
#2 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det (nesten) bare jeg som ikke er så motebevisst mon tro?
Foundation, pudder el., og maskara er enkel hverdagssminke....trenger ikke være mer enn det i hverdagen
![]() |
#3 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det (nesten) bare jeg som ikke er så motebevisst mon tro?Jeg melder meg her, jeg er så kjedelig atte.
![]() |
|
|